Hoi dames, Ik heb normaal luteale fase van 13 dagen, dus 14 dpo wordt ik ongesteld. Vandaag 15 dpo, 1 dag overtijd... Dit heb ik nog nooit gehad. Met 12 dpo heb ik 's avonds getest, omo-wit. Vriendlief wil vandaag niet testen, morgen hebben we namelijk een hele dag samen. Kan het dat je 12 dpo negatief test en toch zwanger bent? En kunnen jullie klachten van zwanger en niet-zwanger onderscheiden? Ik heb namelijk last van krampjes en hoofdpijn, echt zo'n premenstrueel gebeuren. Groetjes, Eva.
Ja dat kan. Ik test ook laat positief (echt pas op of na NOD). De klachten van zwanger en aankomende menstruatie zijn helaas vaak een beetje hetzelfde.
Oké, thx! Ik lees hier vooral dames die al met 9dpo positief testen, dus dacht echt dat dat normaal was. Maar op of na NDO kan dus ook. Weet zeker dat ik 15 dpo zit, had positieve test en voel het ook altijd.
Wanneer had je dan die positieve ovulatietest? En helaas betekent een posi ovulatietest niet dat je eisprong ook echt plaats zal vinden. Het geeft alleen de LH-PIEK weer welke de eisprong in gang zal zetten. En datgene wat je voelt, is niet de eisprong zelf, maar de laatste groeispurt van je follikels waarna na een paar dagen je daadwerkelijke eisprong pas plaatsvindt waar je veelal niks van merkt.
Had vrijdag een positieve test, zaterdag dat gevoel dus wrs zondag de eisprong, normaal LF van 13 dagen. Ervan uitgaande dat er een eisprong heeft plaatsgevonden, maar daar ga ik dan maar even van uit. Hoe groot is de kans dat je geen eisprong hebt?
De kans dat het eitje toen niet gesprongen is na de lh piek is altijd aanwezig. Je zou een volgende keer erbij kunnen temperaturen. Dan krijg je echte zekerheid of je ei gesprongen is na de lh piek. Daarbij als jij een lf hebt van 13 dagen wordt je dus ongesteld op 14 dpo. Als zondag jouw ei was zit je vandaag op 14 dpo en dus op je nod.
Bedankt voor de reacties! Denk helaas wel dat ik ongi ga worden... Heb best wel krampen sinds vanochtend en net ook bruinverlies. Helaas!