Bedankt natassie! Hij kon niets vinden maar vond wel dat ik veel vocht vasthield. Volgende week weer terug op controle en echt rustiger aan gaan doen...
Nou gelukkig maar. Toch een geruststelling dat het even nagekeken is of niet? Bij mij vandaag bloed en urine ook ok, wel medicijnen voor hoge bloeddruk gekregen en over 2 dagen weer controle. Thuis bevallen is nu wel uitgesloten helaas maar ik ben blij dat er serieus met mijn vage klachten wordt omgegaan.
Ten eerste, goed te horen dat het allemaal weer goed met jou en de kleine gaat! En jeetje wat herkenbaar allemaal. Vorige week was mijn bloeddruk ook te hoog. Ook met spoed bloed moeten prikken, urine gecontroleerd en na 1,5 dag opnieuw m'n bloeddruk. Gelukkig was alles bij mij ook goed, en ook geen zwangerschapsvergiftiging. Vandaag is de VK opnieuw langsgekomen om m'n bloeddruk te meten en urine te checken en gelukkig weer goed! Tja, dit zijn toch signalen van onze lichamen dat we echt echt echt rustiger aan moeten gaan doen en beter naar ons lijf moeten luisteren! De fysio verwoorde het een tijd terug zo goed 'je lijf is zwanger, maar je hoofd niet'. En daarom is het zo moeilijk rustiger aan te doen terwijl je eigenlijk nog van alles wil doen. Maar blijkt wel weer, is niet goed en kan ook niet meer. Rustig aan doen dus! Veel sterkte en beterschap! Hoop dat het goed blijft gaan!