5 week zwanger ! Vraagje !

Discussion in 'Zwangerschap' started by Diet, Oct 26, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Diet

Diet Actief lid

Sep 19, 2012
    183
    0
    0
    Overijssel
    Hallo dames! Ik ben nu momenteel 5 weken zwanger, omdat ik er veel voor heb moeten doen om het eindelijk te worden ben ik een beetje onzeker! Eerste keer dat ik zwanger ben! Nu had ik afgelopen week behoorlijk pijnlijke borsten! Vanochtend werdt ik Wakker en merkte ik dat mijn borsten helemaal niet meer pijnlijk waren! Kan er op drukken wat ik wil! Bah bah bah! Is dit normaal? Hoor graag wat van jullie

2. zwendel

zwendel Niet meer actief

bij mij was het de eerste zwangerschap ook ineens weg en gezonde zoon. nu heb ik er met deze zwangerschap helemaal geen last van gehad. hormonen doen rare dingen met je lichaam meid

3. Diet

Diet Actief lid

Sep 19, 2012
    183
    0
    0
    Overijssel
    Oke dankjewel zwendel! Was echt even in paniek! Zo spannend allemaal en maar wachten op eerste echo! Hopelijk gaat alles goed! Bedankt voor je berichtje

4. Zonzon

Zonzon Bekend lid

Aug 5, 2012
    727
    0
    16
    Ja dat had ik ook, het ene moment deed het al pijn als je er naar keek en het volgende moment dan voelde ik niks!
    Succes en gefeliciteerd met je zwangerschap!

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Gefeliciteerd!!

Kwaaltjes hebben niks te zeggen ver her verloop van de zwangerschap,dus probeer te genieten want kwaaltjes zijn ook niet plezierig:D

6. Aaf88

Aaf88 Bekend lid

Oct 26, 2012
    596
    279
    63
    Dit herken ik ook! En tot nu toe gaat alles goed, volgens mij hoort het er gewoon bij. Geen paniek :).

7. Diet

Diet Actief lid

Sep 19, 2012
    183
    0
    0
    Overijssel
    Zon zon en melanie ! Bedankt voor jullie antwoorden, mijn gevoel is iets positiever! Hopelijk blijft de kleine pit mooi zitten hihi en groeit he door tot een mooi ukkie! Jullie ook gefeliciteerd met je zwangerschap ! Xx

8. Juliave

Juliave Bekend lid

Feb 8, 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik ben ook iets meer dan 5 weken zwanger. Ik herken de onzekerheid. Probeer je niet te druk te maken. Gewoon goed voor jezelf zorgen. Met kunnen we niet doen :) wanneer is je eerste echo? De mijne staat op 8 november gepland. Ik tel de dagen af. Ook wij zijn erg lang bezig geweest dus kan niet wachten op de eerste mooie beelden :)

Net is hier iemand van moeders voor moeders geweest. Erg fijn dat ik hier aan mee kan werken. Doen jullie hier ook aan mee?

Groetjes Julia

9. minimeee

minimeee Actief lid

Jun 12, 2012
    262
    1
    0
    Medewerker sociaal juridische dienstverlening
    Hoi,

ook ik ben een eventjes bezig geweest om zwanger te worden.
    Ik herken je onzekerheid. en denk dat dat ook wel af en toe op blijft komen spelen...tenminste dat is bij mij zo. Maar meerendeel geniet ik lekker van mijn kleine wonder dat in mij groeit.

Kwaaltjes komen en gaan kan ik je vertellen. Elke dag is anders. geniet van de dagen van je zwangerschap. En de echo's zijn zo mooi en speciaal om te zien.

Gefeliciteerd.

10. Supi

Supi Fanatiek lid

Sep 12, 2011
    1,523
    8
    38
    Noord-Holland
    Ik heb de eerste weken niet echt last gehad van kwaaltjes en later ook niet. Ja ok behalve als je mijn hormonen meereken waardoor ik lekkere stemmingswisselingen had, was echt jantje lacht, jantje huilt:D

11. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Had ik hier ook bij zoonlief, heb maar 1 week pijnlijke borsten gehad en toen bleef het weg.

Echt, het zegt niks:)!

12. Meis2301

Meis2301 Lid

Jun 21, 2011
    11
    0
    0
    hai dames
    gefeliciteerd!!
    ik ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger ongeveer:) morgen mijn eerste gesprek bij de vk, ik begin ook onzeker te worden. mijn borsten doen nog wel zeer maar niet meer zo erg, wel heb ik erg last van mijn darmen maar dat heb ik altijd al wel. eerst nog bruin bloedverlies gehad maar dat is nu gestopt.
    toch 2 positieve zwangerschapstesten !!
    ben toch bang dat het niet goed zit:( gek he...
    over 2 weken de eerste echo kan niet meer wachten...

succes dames!!

13. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Verplaatst naar 'zwangerschap'

Share This Page