Wat een eikel van een arts zeg Zo behandel je geen patiënten en zeker geen zwangere vrouw:x Ik zou een andere ha opbellen en vragen voor een second opinion.. Een onbehandelde blaasontsteking kan een nierbekontsteking worden en ik kan je vertellen dat dat echt pijn doet.. Mocht het vandaag niet lukken, vanavond de hap bellen en je verhaal doen.. Je gaat het weekend in en anders moet je wachten tot maandag.. En idd even je VK bellen (heb je geen spoednummer?)
Ik zou de assistente bellen en het aan haar voorleggen en vragen of de HA je dan terug kan bellen om het uit te praten, en ook je VK op de hoogte stellen, misschien kan zij even contact opnemen met hun.
Wat een LUL zeg!!! Ik zou direct een andere huisarts zoeken en kijken waar ik een dikke vette klacht over hem in kan dienen!! wat denkt ie wel!!!
Heb wel spoednr van VK, maar is dit spoed?? Ben nu redelijk rustig, jullie reacties doen me heel erg goed Dus volgens mij is tussen 13-14u ook prima, en mocht zij dan niets kunnen moet ik toch wachten tot na 18u voor HAP.. Mijn oude HA net gecontact, en deze wil zich er niet zomaar in mengen dus wil eerst graag klacht op papier zien en dan bekijken of ik terug kan komen Zit eigenlijk vol nl.. Schiet ik vandaag dus in elk geval niets mee op.. (ga het wel doen voor alle latere gevallen, maar voor nu niets aan..)
even VK bellen strakjes, die kan je verder helpe met een kuurtje, anders na de HAP gaan en zeggen dat het erger wordt.
Dit is spoed ja Je huisarts maakt je overstuur en laat je doorlopen met een blaasontsteking. Daarvoor hoef je echt niet te wachten tot het telefonische spreekuur hoor.
Hier is de HAP ook bereikbaar tijdens werkuren van de HA, ook omdat er mensen zijn die hier niet hun huisarts hebben, maar die wel nodig hebben. Ik heb al eens een hele heftige blaasontsteking gehad terwijl ik op mijn werk zat, toen kon ik ook gewoon hier terecht bij de HAP ipv bij mijn HA in een andere plaats. Dus dat het zinloos is lijkt mij niet.
Ik zou echt per direct een andere huisarts opzoeken, dan maar 1 die wat verder weg zit, maar ik bleef geen minuut langer bij deze meneer En toen ik zwanger was kreeg ik een tip van een huisartsassistente om veel cranberrysap te drinken, dat doodt de bacterieeen die achter blijven in de blaas, doordat het erg zuur is Ik heb er menige beginnende blaasontsteking mee kunnen verhelpen. Cranberrysap van oceans spray Succes met alles
Bel je vk gewoon nu niet in spreekuur, en lkaat haar de huisarts bellen. Als zij ook zo behandeld wordt kunnen jullie samen een klacht in dienen. Met zijn tween sta je sterker. belachelijk zoals hij je behandeld.
Gewoon spoednummer bellen idd. Jee wat een *** van een arts zeg. Bah...krijg altijd de kriebels van dat soort artsen.
Tja, door dat geneus in die boeken worden de sociale vaardigheden van artsen er vaak niet beter op. Ik zou de vk even contact het de ha op laten nemen. Als ze dat niet wil, zou ik inderdaad contact zoeken met een andere huisarts. Ik heb zelf tijdens mijn vorige zwangerschap maar liefst 3 verschillende antibiotica kuren nodig gehad om van mijn blaasontsteking af te komen. Mij werd inderdaad ook gezegd dat ik dit z.s.m. aan moest pakken. Het is moeilijk om het gedrag van de ha, je niet persoonlijk aan te trekken maar toch. Probeer dat stukje van je af te zetten.
Jee wat een zak van een huisarts zeg. Ik zou ook meteen op zoek gaan naar een ander! Augmentin mag toch wel tijdens de zwangerschap? Heb ik altijd wel gekregen. Met een blaasontsteking moet je niet te lang doorlopen hoor. Misschien dat de vk nog iets voor je kan doen? Heel veel succes meid!
het is absoluut niet netjes van de HA, en blijkbaar zit hem ook iets niet lekker, is hij normaal wel aardig ?? als dit de eerste keer is zou ik het maar even zo laten, misschien zit hem thuis wel iets enorm dwars, okee ik weet... niet professioneel maar goed, misschien is hij er zelf ook wel van geschrokken en belt hij morgen zelf even. als hij normaal ook zo onaardig en bot is zou ik ook proberen een andere te zoeken. en voor nu... elke huisarts heeft een eigen vervanger ( op een andere praktijk) tenminste zo werkt het hier in onze woonplaats en omgeving wel... ) misschien kun je die vervanger opbellen met jou verhaal, en misschien kan die jou AB voorschrijven, succes ermee,
Ik zou als je zelf nu niet wil bellen, gewoon wachten tot 13.00. Maar inprinciepe is dit wel spoed. En je kan altijd beter te veel dan te weinig bellen, dat vind je vk echt niet erg. Veel drinken zou ik iig doen en idd cranberrysap en vitamine c tabletten werken erg goed!!! Ik heb toen ik zwanger was een keer ruzie gehad met de assistenten om zo iets soort gelijks (wij hebben echt krengen van ass). Zou zelf zeker een klacht indienen en als je je vk niet wil bellen zou ik een andere praktijk bellen je verhaal voorleggen en via hen de abkuur vragen (dan stap je dus niet over).
Is die huisarts nu helemaal betoeterd Blaasontsteking MOET gewoon behandeld worden en helemaal zo aan het einde van je zwangerschap. Idd spoedlijn van de VK bellen en vertellen wat er is gebeurd,ook dat wat de HA zei over buurvrouw praat tsssssss wat een ### En volgens mij is een HA verplicht om een patient over te nemen als er klachten zijn over huidige HA,ook al zitten ze vol. Ik zou echt niet meer naar die dokter willen pfff
Ik zeg ook bellen naar je vk en gewoon op het spoednummer. Dit is toch niet normaal meer! En anders iom je verloskundige cotacten met poli gynaecologi en overleggen met dienstdoende gynaecoloog. Een blaasontsteking kan maar zo premature weeén veroorzaken. Daarbij als je een blaasontsteking verwaarloosd heb je kans op nierbekkenontsteking. Dus bellen! Oja...en wegwezen bij zo'n HA. Kwebbel
klacht , overstappen hap bellen !!.. echt serieus zijn mijn dok moeten zijn kan hij toch ff de wind van voren krijgen !! wat een eikel waar heeft hij zijn papiertje gehaald zeg bij een pakkie boter
ik zou als ik jou was een klacht indienen bij de klachtencommissie van je zorginstelling of misschien meteen bij het medisch tuchtcommissie. Een HA mag zich absoluut niet zo gedragen dus doe er iets mee zou ik je adviseren.... Waar moet ik zijn met een klacht over een arts, hulpverlener of zorginstelling? | Rijksoverheid.nl En als een speer op zoek naar een nieuwe HA.. Succes
wat een arrogante kwal van een HA!!!! daar zou ik nooit meer heengaan en dit verhaal door het hele dorp verspreiden!!