Hier heb ik ook zown leuke huisarts en wageningen is te vol om over te stappen door al die **studenten... Deze vrolijke man vertelde mij toen ik huilend bij hem kwam omdat ik bloed verloor deze zwangerschap... agh een miskraam is toch ook geen ramp...
Wat een ASS zeg! Gelijk overstappen! en een klacht indienen! hartstikke gevaarlijk een blaasontsteking! zeker als het nu al richting je nieren zit! Voor nu zou ik even afwachten tot je de VK te pakken heb gehad, wie weet kan zij je doorsturen naar een gyneacoloog zodat deze antibiotica voor je kan uitschrijven..
Nou ja zeg ik zit met je verhaal te lezen. Wat een vent joh die HA! Snel je vk bellen en wegwezen bij die vent die zich HA noemt!
ONGELOOFLIJK, echt waar!!!! Heb alleen de eerste pagina en laatste gelezen btw. Dus weet niet of het inmiddels al gelukt is. Maar zorg dat je antibiotica krijgt hoor meid. Ik kreeg zelf vroegtijdige weeën door een blaasontsteking en dat wil je écht niet!!!
Jullie houden me op de been meiden.. Thanxx! Heb VK gebeld op spoedlijn, zij was alleen bij een bevalling dus kon op dat moment niet meer doen dan even naar me luisteren.. ook haar reactie is dat dit absoluut niet kan! Zij gaat de HA bellen en anders doorverwijzen naar ZH of HAP.. ze vond dat ik goed had gehandeld en zeker niet door moest lopen met de klachten die ik heb.. Ze belt me rond 15u terug.. dus het is nu even afwachten! Ben ondertussen bezig geweest met klachten procedure door te nemen en brief op te zetten.. Nu even lekker op de babykamer bezig en alles proberen van me af te zetten.. Jullie zijn in elk geval kanjers en bedankt voor alle adviezen! Laat straks even weten als VK heeft gebeld
hoop dattie man goed spijt krijgt, een zwangere vrouw zo behandelen, grrrrrrrrrrrrrrr, zit hier gewoon echt kwaad te zijn op me bureaustoel!!!:x
meid. bel zelf even naar het ziekenhuis naar de poli gynaecologie die luisteren echt wel even en mischien geven hun jou wel een recept. dit vind de vk echt niet erg ik heb het vorige week moeten doen ik kreeg de lab uitslagen dat ik uit gedroogt was. en de vk was bij een bevalling toen heb ik ook gebeld naar de poli maar ik mocht gelijk komen
Jeetje Dat welk mens dan ook dit soort opmerkingen kan verzinnen!! (al zie ik het de mijne dus ook wel doen )
Zoals eerder gezegd; een HAP is voor buiten kantooruren, dus 's morgens voor 08.00uur en vanaf 's middags 17.00uur. Daarnaast is de HAP er niet voor om een second opinion te geven, maar alleen voor spoedgevallen. Wil nog wel even zeggen dat dit echt een belachelijk situatie is. Denk dat de vertrouwensband (als die er al was) nu behoorlijk geschaad is. Hopelijk kan de vk je verder helpen meid!
Geloof me, iedereen die het woord huisarts in zijn mond neemt krijgt meteen de reactie dat ze bij * geen namen noemen* niet moeten zijn!!
Ach lieverd... Vind het echt zo rot om te lezen! Ik ben blij dat je VK wel heeft geluisterd en dat snel wordt gebeld en wordt geholpen uiteraard! Sterkte met alles en vergeet niet dat je ha verkeerd zat, niet jij! En dat hij zijn frustraties botviert op jou is volledig onterecht. Ik denk dat hij ook een arts nodig heeft, alleen die alleen net even een andere studierichting heeft gekozen..
Ik vind het ook ronduit schandalig! Zo hoor je niet met je patiënten om te gaan. Zou idd meteen overstappen. Misschien niet handig om zijn achternaam hier neer te zetten (je weet maar nooit) maar ik moest natuurlijk wel even googelen Je zult niet de 1e zijn met een klacht iig. Lijkt me geen vrolijke man
Waaaaaat zit je bij naam verwijderd ? die is bij onze praktijk de laan uitgestuurd! ik heb hem ook gehad.. en wij waren ook niet over hem te spreken en mijn schoonouders idem...
ach, het maakt mij niet zoveel uit of hij zijn naam hier zou lezen.. ik weet dat ik in mijn recht sta en gewoon antibiotica had moeten krijgen.. hihihi dus je googled er maar op los