Knallende ruzie met HA

Discussie in 'De lounge' gestart door dolfijn1982, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rono

Rono Niet meer actief

Hier heb ik ook zown leuke huisarts en wageningen is te vol om over te stappen door al die **studenten...

Deze vrolijke man vertelde mij toen ik huilend bij hem kwam omdat ik bloed verloor deze zwangerschap... agh een miskraam is toch ook geen ramp...

2. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    En? Heb je je VK al gebeld?

3. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Wat een ASS zeg!
    Gelijk overstappen! en een klacht indienen! hartstikke gevaarlijk een blaasontsteking! zeker als het nu al richting je nieren zit!
    Voor nu zou ik even afwachten tot je de VK te pakken heb gehad, wie weet kan zij je doorsturen naar een gyneacoloog zodat deze antibiotica voor je kan uitschrijven..

4. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    WAAAAAATTTT???:$ hopelijk toch wel een klacht ingediend he?!
    BE-LACH-E-LIJK!

5. gimena

gimena Niet meer actief

jeetje wat een ** Ha.
    hopelijk krijg je zo de vk te pakken.

6. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Nou ja zeg ik zit met :$ je verhaal te lezen. Wat een vent joh die HA!
    Snel je vk bellen en wegwezen bij die vent die zich HA noemt!

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    ONGELOOFLIJK, echt waar!!!!
    Heb alleen de eerste pagina en laatste gelezen btw. Dus weet niet of het inmiddels al gelukt is.
    Maar zorg dat je antibiotica krijgt hoor meid. Ik kreeg zelf vroegtijdige weeën door een blaasontsteking en dat wil je écht niet!!!

8. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Jullie houden me op de been meiden.. Thanxx!

Heb VK gebeld op spoedlijn, zij was alleen bij een bevalling dus kon op dat moment niet meer doen dan even naar me luisteren.. ook haar reactie is dat dit absoluut niet kan!
    Zij gaat de HA bellen en anders doorverwijzen naar ZH of HAP.. ze vond dat ik goed had gehandeld en zeker niet door moest lopen met de klachten die ik heb..

Ze belt me rond 15u terug.. dus het is nu even afwachten!

Ben ondertussen bezig geweest met klachten procedure door te nemen en brief op te zetten..
    Nu even lekker op de babykamer bezig en alles proberen van me af te zetten..

Jullie zijn in elk geval kanjers en bedankt voor alle adviezen!
    Laat straks even weten als VK heeft gebeld :)

9. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Goed gedaan meid! Fijn dat de VK je iig wel serieus neemt.

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    hoop dattie man goed spijt krijgt, een zwangere vrouw zo behandelen, grrrrrrrrrrrrrrr, zit hier gewoon echt kwaad te zijn op me bureaustoel!!!:x

11. Amfy

Amfy Niet meer actief

meid. bel zelf even naar het ziekenhuis naar de poli gynaecologie die luisteren echt wel even en mischien geven hun jou wel een recept.

dit vind de vk echt niet erg ik heb het vorige week moeten doen ik kreeg de lab uitslagen dat ik uit gedroogt was. en de vk was bij een bevalling toen heb ik ook gebeld naar de poli maar ik mocht gelijk komen

12. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland

Jeetje :$:$:$ Dat welk mens dan ook dit soort opmerkingen kan verzinnen!!
    (al zie ik het de mijne dus ook wel doen :()

13. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Zoals eerder gezegd; een HAP is voor buiten kantooruren, dus 's morgens voor 08.00uur en vanaf 's middags 17.00uur.
    Daarnaast is de HAP er niet voor om een second opinion te geven, maar alleen voor spoedgevallen.

Wil nog wel even zeggen dat dit echt een belachelijk situatie is. Denk dat de vertrouwensband (als die er al was) nu behoorlijk geschaad is. Hopelijk kan de vk je verder helpen meid!

14. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    #54 dolfijn1982, 21 jan 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 jan 2011
    Geloof me, iedereen die het woord huisarts in zijn mond neemt krijgt meteen de reactie dat ze bij * geen namen noemen* niet moeten zijn!!

15. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Ach lieverd... Vind het echt zo rot om te lezen! Ik ben blij dat je VK wel heeft geluisterd en dat snel wordt gebeld en wordt geholpen uiteraard! Sterkte met alles en vergeet niet dat je ha verkeerd zat, niet jij! En dat hij zijn frustraties botviert op jou is volledig onterecht. Ik denk dat hij ook een arts nodig heeft, alleen die alleen net even een andere studierichting heeft gekozen.. ;)

16. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

:$

Geen woorden voor...:x

17. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik vind het ook ronduit schandalig! Zo hoor je niet met je patiënten om te gaan.
    Zou idd meteen overstappen.

Misschien niet handig om zijn achternaam hier neer te zetten (je weet maar nooit) maar ik moest natuurlijk wel even googelen:p:)
    Je zult niet de 1e zijn met een klacht iig. Lijkt me geen vrolijke man:$

18. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Als ik google zie ik 1 en al klachten over deze beste man:$

19. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    #59 Springmuis, 21 jan 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 jan 2011

Waaaaaat zit je bij naam verwijderd ? die is bij onze praktijk de laan uitgestuurd!

ik heb hem ook gehad.. en wij waren ook niet over hem te spreken en mijn schoonouders idem...

20. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    ach, het maakt mij niet zoveel uit of hij zijn naam hier zou lezen.. ik weet dat ik in mijn recht sta en gewoon antibiotica had moeten krijgen..
    hihihi dus je googled er maar op los :p

Deel Deze Pagina