Ons bed is aan vervanging toe nu willen we graag een boxspring. Wat zijn goede winkels of juist niet. En wat zijn voor of tegens voor een boxspring. Ik wil goed voorbereid een keuze maken bij een goede, liefst betaalbare, winkel.
Wij hebben boxspring bij totaal bed gekocht. In aanbieding voor helft van de prijs Super tevreden mee zou nooit meer anders willen.tegens heb ik niet
Wij hebben nu bij Goossens wonen hun eigen model boxspring gekocht (infinity) ook goed en betaalbaar!
Tip, ga eens bij verschillende zaken proefliggen. Wij hebben vorig jaar een nieuw bed gekocht. Ook een boxspring. Wij zijn eerst bij swiss sense geweest. Hebben bedden in alle prijsklasse, met verschillende soorten veringen en topdekmatrassen. Wij kwamen er al snel achter dat we een middenveering wilde, dus niet hard of zacht als onderlaag. Qua topdekmatras hebben we latex. Het is per persoon zo verschillend wat je lekker vind liggen. Swiss sense heeft ons daar echt heel goed bij geholpen. Uiteindelijk zijn we bij beter bed geslaagd voor een boxspring van kärlsson. En echt, ik zou niet meer anders willen!! Nog een tip: Als je je bekkie bij je hebt, kan je een hoop van de prijs lullen haha.
Ik heb gewoon een goedkope gekocht bij de kwantum. Vier jaar later is hij nog steeds prima! Wel moet ik erbij zeggen dat ik er een matras op heb gegooid ipv zo'n topper. Is daardoor wel wat hoger maar slaapt heerlijk.
Hier ook van de haco. Wij wilden een hoge variant en die zijn behoorlijk duur... Bij de haco was die betaalbaar en compleet. Na een jaar nog uiterst tevreden!