Slik ik ook sinds 2 maanden, bij mij heeft het geen invloed gehad. Zou toch echt een zwangerschapstestje wagen....
Hmmm spannend. Ja heb op dit forum wel eens gelezen dat tarwekiemolie cycli verlengt hebben. Maar aangezien je vorige x geen ov testen gebruikt hebt is een verlaat ei zeker nog een optie hoor. Succes met afwachten!
Na 15.00 uur kan ik bellen voor de uitslag. Zojuist nog maar eens een ovulatietest er tegen aan gegooid. De teststreep stond er gelijk binnen 5 sec. Nog eerder dan de controlestreep. Hoelang duurt een piekmoment?
Nou bij mijn ov testen van zwanger en kids duurt ook in het geval van een positieve test het altijd echt wel even hoor. Misschien toch even een zwangerschapstest doen hoor...
Oke ik ben erg benieuwd wat uit de urinetest komt. Ik moet zeggen dat ik wel veel buikpijn heb vandaag anders dan krampen. Echt steken.. Links en helemaal onderin de buik. Ook vaak grote hoeveelheden plassen. Misschien toch blaasontsteking? Echt raar dat daardoor menstruatie uitblijft..
Net gebeld.. Zowel geen urineweginfectie als ook geen zwangerschap?! Waar komen dan die menstruatiekrampen vandaan?! Al 2 weken Ik moet maar afwachten en blijven testen.. Ik snap het niet meer nog nooit menstruatie overgeslagen..
Niet fijn die onduidelijkheid. ik zou blijven testen met zowel ovu als zwangerschapstesten. Succes meid! En als het blijft duren een echo eisen!