Hoi hoi, Ik dacht dat ik vandaag precies 5 weken zou zijn, maar die testen zijn allemaal zo donker! Zou ik verder zijn dat 5 weken? Volgende week heb ik al een afspraak staan bij de vk.. 😊 De test van mvm is van gisteravond en was nog nat, nu is de test streep haast donkerder dan de controle streep. De clearblue is van zojuist. Het is in ieder geval overduidelijk dát ik zwanger ben hihi
Inderdaad, zoals hierboven gezegd: als je je eisprong weet kun je t wss wat preciezer zeggen. Maar het hoeft niets te zeggen hoor, ik had met 5 weken ook zulke donkere testen
Ik meende dat ik mijn eisprong op 8 of 9 februari had. Maar nu begin ik te twijfelen. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik namelijk nooit zo'n donkere testen gehad haha
Over je zwangerschapsduur kan ik moeilijk iets zeggen, maar ik kan wel gefeliciteerd zeggen! Prachtige testen hoor!
Ik had precies zulke testen bij precies 5 wkn (ik was zeker van mijn eisprong obv temperaturen). Dus je hoeft niet verder te zijn , kan best! Enne.. gefeliciteerd!
Dankje mother Mary!! Rogijulie mijn eerste test was op 21 februari. Daar zag ik al een duidelijke streep. Op 23 februari een streep die iets lichter was dan de controle streep en op 25 februari waren ze even donker
Dan kan je best 5 weken zijn hoor. Mijn testen knalde ook flink met net 4 weken (avatar foto is van 4+3 wkn).
Ik had ook altijd snel duidelijke strepen dus het kan prima. Maar, ik weet wel dat vrouwen met tweelingen ook heel snel dikke strepen hebben Gefeliciteerd!!
Mijn testen liepen iedere dag flink op. Bij 4+6 gaf de clearblue 3+ aan. Bij 5 weken was mijn hcg 3800, niet extreem hoog dus maar wel 2. Sommige vrouwen hebben sneller hcg dan andere en een donkere test zegt niets over verloop van de zwangerschap of hoeveel het er zijn.