Hoi meiden even mijn testje. Ik heb op 9 april 5000 pregnyl gespoten. Afgelopen zaterdag een mooie blastocystje teruggekregen. Gisteren een lichte test vandaag deze. Kan dat al zo snel?
Ik zie eigenlijk nog niks,en 12 dagen na pregnyl kan het echt nog van pregnyl zijn.Ook na 5000. Ik duim dat hij oploopt.
Ik zie helaas ook niets en zoals Pipo al zegt kan het nog van de Pregnyl zijn. Ik duim dat het niet van de Pregnyl is en dat je een mooi streepje te zien krijgt
Snap dat niet dat jullie niks zien? Maar dat kan is jullie mening. En pregnyl 10000 was bij op dag 8 altijd al weg nu 5000 denk dat dat op dag 12 a 13 wel niet meer op 25 staat toch?
Ik zie het streepje wel hoor!! Hoop dat het een beginnend streepje is van een zwangerschap. Al is het wellicht nog wat vroeg om al positief te kunnen testen 5 dagen na terugplaatsing? Maar ik heb er geen verstand van hoor. Spannend iig!
Ik zie een lichte streep op je laatste foto, maar deze had ik ook op dag 14 na pregnyl en werd op dag 15 ongi. Feit dat de vorige keer 10.000 al na 8 dagen eruit was (wat overigens echt mega snel is want daar staat 14 dagen voor), betekent niet dat het dan nu niet meer erin kan zitten (ook al heb je nu minder gespoten). Net als dat elke zwangerschap een ander hcg verloop kan hebben (ene keer sneller dan de andere keer), kan ook de afbraak van hcg/pregnyl elke keer weer anders verlopen. Ik duim dat hij gaat oplopen, maar behoed jezelf er voor dat het toch echt nog steeds pregnyl kan zijn.
Rogijuli ja ik blijf ook wel denken aan restje pregnyl. Alleen na 12 a 13 dagen? Ik bedoel dat wil dus zeggen dat stel dat op dag 14 mijn officiele testdag is nog steeds pregnyl kan zijn de 5000? Vandaag 5 dagen na tp ja van een blasto op dag 5. Dus officieel 10 dpo 4 voor nod moet wel kunnen toch? Ik test nog wel door houdt jullie op de hoogte..
Doorgaans is 5000 pregnyl er met 8 dagen echt wel uit, uitzonderingen daar gelaten. Ik denk dat het van een beginnende zwangerschap is. Morgen even een nieuw testje doen
Doorgaans .... toch van alle vrouwen die hier 5000 hebben gespoten, zie ik vaak toch echt nog lichte streepjes op dag 10 t/m 14 erna met een ongi volgend. Er is dan geen sprake van een zwangerschap. Ik denk dat die 8 dagen echt is achterhaald en dat ze de gebruiksaanwijzing daar nog op moeten aanpassen Pregnyl heeft een halveringswaarde van 33 uur. Dus als je een rekensommetje doet kom je toch echt uit op een dag of 12-14 En daarbij is KV ook wel enorm gevoelig en reageert dus snel op het kleinste beetje hcg/pregnyl.
Ik zie duidelijk een rozig streepje. Erg licht maar aanwezig. Alleen geen ervaring met pregnyl wat ik lees is dat nog daarvan zou kunmen zijn. Ik hoop dat de testen oplopen. Maar als van pregnyl is en je test je testdag dan zou lichter zijn en als van zw.schap donkerder lijkt mij. Dus gewoon over paar dagen opnieuw testen
In de bijsluiter staat dat kV positief is vanaf 25 HCG, maar volgens mij heb ik hier eens gelezen dat het al vanaf 8 HCG positief uitslaat... Overigens duim ik voor je dat je gewoon zwanger bent meid! Van pregnyl enzo heb ik geen verstand 😳
Ik mocht echt pas zestien dagen na pregnyl (5000) testen, ik zou hier zelf twijfelachtig van worden. Uiteraard hoop ik voor jou dat het streepje oploopt, wees niet gelijk super blij...