Gister op 8dpo een test gedaan, maar niets te zien. Vandaag op 9dpo lijk ik iets te zien, maar het is heel moeilijk om op foto te krijgen. Het is de uiterst gevoelige test van zwanger en Kids.
Wat super dat er hier zo snel word gereageerd morgen ochtend zeker weer opnieuw testen. Resultaat zal ik hier laten zien.
Inderdaad, maar niet daarvan uitgaan hoor! volgens mij staat die in m'n album nog.. Edit: nee stond in een ander topic.. Heb ik al verwijderd
Slechte ervaringen met die test. Ze blijven bij mij bijna wit op 9dpo terwijl kruidvat en de action testen veel beter zichtbaar waren. Ik heb ook een keer een indroger gehad Ik zie wel wat!! Spannend hoor hopelijk is hij morgen duidelijker!
@ytest, durf nog nergens van uit te gaan Hihi. Ben heel benieuwd morgen. Heb trouwens ook een digitale van cb gehaald, degene die aangeeft zwanger/niet zwanger(zonder aantal weken). Deze is zeker nog niet verstandig om uit te voeren op 10dpo?
Goedemorgen dames, zojuist opnieuw getest. lijntje is iets donkerder. Toch ook maar gelijk de cb gedaan, want er zaten er toch 3 in. Ik kan het gewoon niet geloven Ik zit nu pas op 10dpo en zie de uitslag