bloedverlies paar dagen na ei

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Me26, 7 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Hoi dames

Toch nog even een vraag. Iets wat me bezig blijft houden.
    Heb eerste ronde gehad. Ging toen uit van eisprong na ongeveer 14 dagen. Rond die periode was ik aantal ochtenden heel misselijk.
    Daarna nam dit af, ik ging uit van eisprong. Echter ong week later heel erge steken en een nacht heel pijn onderin buik links. Aantal dagen later bloedverlies, wat zou kunnen met cyclus van 28 dagen. Was echter kort 3/4 dagen en heeel weinig alleen bruin. Ging uit van menstruatie maar vraag me nu af of die pijn niet de eisprong was en dan zou menstruatie te snel zijn. Iemand ervaring mee, heb wel eens gehoord van ovulatiebloeding.... Zou dat het kunnen zijn geweest ???

2. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Hoi hoi,

Het kan van alles zijn geweest. Ik had het afgelopen ronde ook. Ook kort en heel weinig, bruin. Is achteraf toch mijn menstruatie geweest. Was een cyclus van 24 dagen.
    Het kan ook een innestelingsbloeding zijn geweest (hoop het voor je) Even afwachten. Wanneer mag je testen?

Groetjes

3. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Nou ik ging uit van menstruatie bij die bloeding. Als dat het niet geweest is dan zou nu ongeveer m'n menstruatie moeten zijn.

4. Sammy21

Sammy21 Actief lid

16 dec 2011
    152
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb afgelopen maand ook een ovulatiebloeding gehad. Maar dat was 1uurtje heel heftig bloeden alles kwam er ineenx uit. Zoals eerder gezegd het kan echt vanalles zijn misschien idd oud bloed van een innesteling. Ik hoop dat het raak voor je is want in de maand van mijn bloeding was het voor mij ook raak! Succes!

Deel Deze Pagina