knalpositieve ovulatietest en toch menstruatie???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamsie87, 12 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamsie87

mamsie87 Lid

9 dec 2009
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden,
    ik was even rond aan het kijken en toen kwam ik op dit forum terecht.ik heb even een vraagje, want ik weet het echt niet meer.
    vandaag was mijn nod en heb vanaf dinsdag positieve ovulatietesten. eerste dagen nog een beetje licht streepje, maar gister en vandaag knal positief! zwacngerschapstesten echter negatief. daarnet ging ik naar de wc en verloor ik bloed volgens mij is het m'n menstruatie. maar hoe is het mogelijk dat ik dan steeds positieve ovulatie testen heb??? normaal zijn ze bij mij alleen positief rond mijn eisprong en daarna helemaal wit.
    ik snap het niet. kan iemand mij hier meer over vertellen of heeft iemand ook al eens zoiets gehad?

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Nee sorry, ik kan je niet helpen. Ik gebruik ovulatietesten, maar alleen waar ze voor zijn. Juist om dit soort dingen te voorkomen. Je zwangerschapstest is negatief, dus ik zou er vanuit gaan dat je niet zwanger bent. En toch de tip om de ovulatietesten alleen te gebruiken rond de eisprong, want je hebt er niks aan en je maakt jezelf alleen maar gek.
    Succes.

3. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    een positieve ovulatietest is natuurlijk geen garantie dat je zwanger bent. En ik zou ze ook echt niet gebruiken om te gaan testen voor een zwangerschap.

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als je zwangerschapstest negatief was, ben je echt niet zwanger. Ovulatietesten zijn daar niet voor bedoeld. Menigeen heeft een positieve ov-test, maar wordt gewoon ongesteld. Hopelijk de volgende ronde meer geluk!

5. mamsie87

mamsie87 Lid

9 dec 2009
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke, jammer.. ging er deze maand eigenlijk al een beetje van uit dat ik zwanger zou zijn, vooral ook met zoveel kwaaltes net als bij mijn eerste zwangerschap. (en de positieve testen) maar goed, op naar ronde 5 dan maar! heel erg bedankt voor jullie reacties.

6. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Ik wil niet vervelend zijn, maar ga er alsjeblieft niet vanuit dat je zwanger bent alleen op kwaaltjes af zeg maar...
    Je lichaam kan je zo ontzettend voor de gek houden jammer genoeg (spreek uit ervaring)....
    Ik zit zelf in ronde 6 (maand 8) en heb geregeld verschillende kleine verschijnselen e.d..... maar toch echt nog steeds niet zwanger....
    Vertrouw op een zwangerschapstest, en ook niet op een ovu test, hij is er namelijk niet voor bedoeld en dus ook niet betrouwbaar :)

In ieder geval super veel suc6 en ik duim voor je dat t snel raak mag zijn :) (hoop niet dat ik vervelend over kom in mn reactie, is niet mn bedoeling, alleen wil ik zeggen dat je jezelf wel wat moet beschermen tegen teleurstellingen)

7. mamsie87

mamsie87 Lid

9 dec 2009
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee, je komt echt niet vervelend over hoor! en eigenlijk weet ik ook gewoon dat ik niet af moet gaan op kwaaltjes. maar deze maand had ik er zo'n goed gevoel over andere maanden juist helemaal niet. en daarbij nog die ovutesten. ik had op internet gezocht en dan kom je zoveel verhalen tegen van mensen over positieve ovu testen op dag van nod die dan zwanger waren. dus dat geeft dan nog eens extra moet, snap je. maar goed nieuwe ronde nieuwe kansen. en ik ga in het vervolg proberen om er niet te veel mee bezig te zijn want ik word daar echt helemaal gek van. nou heel erg bedankt voor je reactie! hoop voor jou ook dat het heel snel raak mag zijn! gaan jullie voor de eerste?

8. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Ik ga heel hard voor jullie duimen in ieder geval :)
    Het zou idd voor ons ons eerste wondertje worden... allemaal erg spannend zeg maar :) Alleen ben ik de durf om te hopen een paar maanden terug al verloren... ik heb nu een aantal keer echte symtomen gehad maar nog nooit posi getest....
    Ik heb ik die afgelopen 8 maanden tijd al wel 1x een ei gehad zeg maar en daarnaast heeft mijn man niet al te best zaad (5mlj per ml en 20% beweeglijkheid)...
    Dus ik ken de pijn van het hopen, goed gevoel hebben en dan toch weer een nega test in handen hebben.

Zie dat het voor jullie de 2e gaat worden! Ook super spannend joh! Ik ga echt super voor jullie duimen in ieder geval :)

Deel Deze Pagina