mijn test op NOD was net zo donker. Ik weet ivm MMM precies wanneer mn NOD is. No worries.. En je gaat het indd wel zien bij je echo
Mijn test op NOD was ook knal, ben 1 dag vooruit gezet en het is één kindje, dus het zegt inderdaad nog niks.. Afwachten
Nee het zegt echt niets. De 1 maakt sneller en meer hcg aan dan de ander, het kan dus alle kanten op. Maar wel van harte gefeliciteerd!
De vorige zwangerschap had ik zo'n test op NOD maar toen bleek ik achteraf op dat moment toch al 5 weken zwanger te zijn. Vandaar, dat ik nu ook twijfel Het was ook niet met ochtendurine. Morgen weet ik meer, ik kom het nog wel even posten. Dank voor alle reacties.
Mooie testen Truelove! En Maantje bij mij waren de testen allemaal van smiddags of zelfs s avonds. Daar doen de kruidvattesten het heg beste op. Maar ben benieuwd en succes
Ik had ook zo'n knaller met 4w 1 & 2 dagen en het is ook 1 kindje Gefeliciteerd! Bij middagurine kleurde de test donkerder dan de eerste urine bij mij.
had ook een knalstreep op nod schrok er eigenlijk best wel van want de dagen ervoor waren ze veel lichter op 8 weken kreeg ik m'n eerste echo en zagen we een mooi hartje pas na de echo drong het wat door dat ik echt zwanger ben
Mooie test hoor! Gefeliciteerd. Je was te druk met je account maken denk ik, je hebt alle andere reacties niet gelezen?!
Met mn oudste ook zn knaller op nod mn jongste mooie streep maar wel lichter beide mooie mannen geworden
De echo heeft in plaats van duidelijkheid veel onzekerheid gegeven. Na binnenkomst en een paar dingen te hebben opgeschreven, maakte de echoscopiste eerst een uitwendige echo, daar waren 2 zwarte vlekjes op te zien. Ik vroeg of ik het klopte dat ik er 2 zag, en ze reageerde dat het er wel zo uit zag , maar wilde voor de zekerheid even inwendig kijken. Ik ben tussendoor eerst even gaan plassen. En toen ik terug kwam kreeg ik een inwendige echo. Toen was er 1 vruchtzakje van 6,1 mm en verder was er niets te zien. Haar conclusie was dat ik minder dan 5 weken zwanger zou zijn van 1 embryo. Ik heb aangegeven dat ik zeker weten langer zwanger ben, gezien ik vorige week donderdag en vrijdag (2 en 3 oktober) een knal positieve test heb gehad en al zeker 3 weken zere borsten heb, wat ik altijd heb na de eisprong, en dat ik dus nu zeker 5 weken zwanger moet zijn. De kans is er nu groot dat het niet goed zit. Daarom mag ik a.s. woensdag terug komen, als het dan niet gegroeid is, is er waarschijnlijk iets mis gegaan. Waar het andere vlekje is gebleven is me een raadsel. Daarna thuis nog een test gedaan en ook deze was knalpositief, wat natuurlijk niet veel zegt gezien hcg lange tijd in het bloed kan blijven zitten. Op internet zijn de verhalen heel divers hoewel 6mm wel erg klein is voor het termijn. Nu afwachten en hoop houden. Ik vind het erg spannend en onzeker allemaal.
Maak je nog niet al teveel zorgen hoor, zo vroeg meten ze makkelijk een millimeter meer of minder. Dat scheelt dan gelijk een paar dagen! Ze doen niet voor niets de termijnbepaling pas rond de 11 weken... ik hoop dat je op de volgende echo een mooi gegroeid vruchtje zal zien!
Inderdaad, wat Droppie zegt, probeer je niet te druk te maken, moeilijk dat snap ik. Succes volgende week woensdag, ik kom tegen die tijd even spieken. Duimen draaien.
Wat een onzekerheid! Maar wat een muts van een echoscopist. Je gaat op deze termijn toch geen uitwendige echo maken? Je kunt dan zo weinig gerichte dingen zien omdat alles zo ontzettend klein is.
Nee geen muts, ik had aangegeven dat ik dacht tussen de 5 en 9 weken zwanger te zijn. Dit omdat ik niet zeker ben van mijn cyclussen, niet elk bloedverlies is ongesteld bij mij. Ik heb onregelmatige cyclussen en soms cystes vandaar. Laatste keer dat ik zonder twijfel ongesteld was, was in augustus. Daarna heb ik 1 september een bloeding gehad, maar hier twijfel ik over.