Waarom knallen mijn testen niet? 😔 Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Knalt niet? Vind die rechter toch wel erg duidelijk. kunnen die nog meer knallen dan? Ik gebruik die testen nooit maar als ik zo'n test zou hebben zou ik staan te jubelen
Ik vind hem ook heel duidelijk, hij is bijna net zo als het andere lijntje!! Gefeliciteerddd! Lekker genieten en niet meer testen.
Dat ligt er aan waar je in je cyclus zit. Dus nogmaals.... hoelang test je nou al en waar zit je in je cyclus??
Ik vind hem ook heel duidelijk. Waarom test je anders niet met de cb digitale met weken indicator als je twijfelt??
Ik denk ook niet dat het nodig is steeds weer een nieuw topic te openen..Volgens mij is dit duidelijk, en ja, spannend blijft het altijd... Gefeliciteerd
Ik had pas bij 6 of 6,5 week een super knallend lijntje. Daarvoor ook niet. Maar dit is toch duidelijk
Voorlaatste test die ik heb liggen daarjuist (halfuurtje geleden) ook Weer even gedaan. Maak mezelf gewoon gek. Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Onderste is de laatste