Als het je erg onzeker maakt, misschien even de huisarts bellen? Misschien mag je wel bloed laten prikken..
Mooie testen hoor!!!! Ga genieten en stop me dat testen je maakt jezelf gek om een kleurtje!!!! Een streep is een streep! en je bent gewoon hartstikke zwanger!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd
hier nooit een test gehad in deze zwangerschap waar hij even donker was als de C streep. is ook niet nodig toch. zwanger ben je iig!
Indicator test gedaan (dat was de laatste test! 😄 Die zegt zwanger 1-2 terwijl ik eigelijk al 4+4 ben ... Wie had dit nog ? Dan zou er eigelijk toch zwanger 3-4 moeten oostaan?
daarnaast is het ook maar een indicatie he dingen zouden ze in mijn ogen niet eens moeten verkopen, maken ze mensen alleen onzeker mee....
1-2 is wat je krijgt tot een week of 5 ongeveer maar dat verschilt bij iedereen. Ik zou me niet te druk maken, de HCG waardes voor een gezonde zwangerschap hebben grote bandbreedtes. De indicatoren zijn echt onbetrouwbaar.
1-2 houd in vanaf bevruchting dus dan zit je goed hoor geen zorgen !! Je hcg is dus mooi voor je termijn
Ik zal wel weer de enige zijn...maar ik vind ze erg licht voor bijna 5 weken,en zou ook een 2-3 verwachten op de cb...maar...hoe zeker weet je je eisprong?(ovulatietesten of getempt)en wanneer heb je voor het eerst positief getest?Als je eisprong later is geweest zijn dit prima testen.
Ik zou zeggen, ga lekker genieten van je zwangerschap, want zwanger ben je! Laat je vooral niet gek maken...
Weet niet wanneer ik eisprong heb gehad nee. Was altyd heel regelmtig, maar sinds bevalling van januari heel erg onregelmatig. Week wel, week niet, 7 weken niet, 2weken wel, 1week niet, een week wel, 5weken niet, een week wel ... Dus geen idee!