Hallo meiden ik heb een vraag hebben jullie met de kruidvat test waar een plusje om moet staan goeie ervaring mee? Xxxx
Ik zie wel een plus maar ik vind hem niet duidelijk blauw genoeg om als positief te zien. Je zou ter controle nog een andere test kunnen doen.
Ik zie hier ook iets lichts op, maar wel een heel smal streepje. Hooelijk gaan ze mooi oplopen! Waar zit je trouwens in je cyclus??
Ik zie het niet zo meteen maar dat komt ook omdat ik lichte kleuren niet zo goed kan zien dus het kan wel dat hij er staat hoor. Ik hoop het zo voor jullier morgenochtend anders even kruidvat test doen 2v5. Ik had bij mijn zwangerschap ook dat het bijna niet te zien was ik had toen dipstick van zwanger en kids. maar de kruidvattest die was echt overduidelijk en die had ik toen later in de middag gedaan en toen was mijn urine niet meer zo geconcentreerd. Dus even bij kruidvat halen en die zijn ook niet door
Oke ga ik doen! Haha hoeveel testen ik deze week al wel niet gedaan heb heb der al een stuk of 8 gedaan de verloskundige zei me dat ik nu niet meer moest testen maar tot 7 juli af moet wachten Dan moet ik na het ziekenhuis omdat ik 3 maanden gelezen een buitenbaarmoedelijke zwangerschap heb gehad Ik hoop ook echt dat die op gaat lopen of dat er 7 juli meer te zien is
Ik snap jou wel hoor haha. Ik deed ook de ene na de andere zwangerschapstest en ik merkte dat het mij alleen maar onzekerder maakte! ( al denk ik stiekem dat als ik binnenkort weer zwanger ben dat ik dan weer precies hetzelfde doe haha) Succes de 7e
Dankjewel Haha ja precies je word er echt onzeker van de ene test geeft wel een beter streepje de andere is weer heel licht je word er zelf helemaal gek van! Nou ik zal jullie laten weten wat ik de 7e hoor en of ik goed nieuws kan melden
Wat voor een afspraak heb je de 7e?? Alleen praten of ook een echo?? Gezien de hele vage testen zit je nog lang niet op je nod (ik gok dat die over een dag of 5 pas is) en op een echo op de 7e zal je dus nog helemaal niks zien. Waar zit je nou precies in je cyclus?? Wanneer was je eisprong (ovu test gedaan?)
Ik moest van het ziekenhuis komen Ehm 23 juni had ik mij menstruatie moeten krijgen dus ben nu 7 dagen overtijd
Ik vind hem niet echt positief, misschien komt het nog. Heb je je NOD bepaald aan de hand van jouw gemiddelde cyclus of heb je 4 weken genomen? Was je cyclus al weer in de plooi na je BBZ? Ik had na mijn mk plots korte cyclussen voor mijn doen, normaal was 36-40 dagen en nu was het 28-30 dagen. Die plustest gaf bij mij ook met een negatieve test een lichte voorgedrukte streep, hou daar misschien ook rekening mee. Die moet echt even dik zijn als het andere been van de plus en niet een beetje glanzen.