he allemaal 8 Dec had ik een gel echo in het AMC dit was ook mijn nod dag dus een test gedaan, deze was negatief. tijdens de gel echo was verdikt baarmoederslijmvlies te zien en de niche waarvoor ik de echo kreeg 9 Dec lichte bloeding test negatief 10 Dec menstruatie zette door helderrood bloedverlies, dit keer zonder pijn en stolsels. na dag of 2 ging het over in bruinverlies en dit hield tot dag 10 aan(ben ik gewend tot dag 10), dag 12 nogmaal een beetje bruinverlies dag 14 deed ik een ovulatietest, knalde gelijk positief, dag 15 en dag 16 nogmaals waarna ik op dag 16 toch maar een zwangerschapstest deed deze knalde gelijk 2 dikke strepen positief. dag 19 een clearblue deze gaf 2-3 aan dag 20 een echo, deze liet alleen verdikt baarmoederslijmvlies zien wat overeen zou komen met een zwangerschap van 4 weken. bloedwaardes hcg was 1562 morgen opnieuw bloed prikken iemand enige idee wat ik moet denken of iemand met een rekensom waardoor dit logisch kan klinken? ben erg bang voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap of miskraam, dit jaar al een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en miskraam gehad. alvast bedankt allemaal
Oh jeetje dit doet me toch ook echt denken aan mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschappen bij een hcg boven de 1000 zou je toch wel iets verwachten op een echo, vanaf 2000 moet je iets kunnen zien. Hopelijk zie je toch gauw een vruchtzakje en is het niet weer een bbz, sterkte met afwachten!!
Was bij mij helaas een bbz Rond de 1500 hcg zou je al een zwangerschapsholte kunnen zien in de baarmoeder. Ik hoop het natuurlijk niet weer voor je dat je weer een bbz krijgt en dat dit wel op de goede plek zit.