Knaltest bij 4,3 weken zwanger, bang nu voor buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Joy85, 23 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joy85

Joy85 Niet meer actief

Dank jullie wel allemaal

2. Ssh

Ssh Actief lid

11 nov 2013
    276
    1
    0
    Mooie test!!
    Als je een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zou hebben, zou je test waarschijnlijk juist een stuk lichter moeten zijn..
    Tenminste dit had ik wel met mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap..
    Laat je niet bang maken en geniet!

Liefs

3. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik ben 4w5d en ik test met kruidvat 2v5. Bij mij zijn de test en controlestreep al 3 dagen even donker. En ik heb maar 1 embryo teruggekregen.
    Heb je al beta's laten doen? Die zijn bij ons gebruikelijk. Ik had op 14dpo 240 en op 16dpo 437. Absoluut geen reden om aan iets ernstigs te denken dus, maar wel knaltesten! ;)

4. babylo

babylo Bekend lid

19 mrt 2013
    613
    46
    28
    Gefeliciteerd. .! Gwn lekker genieten en niet stressen..!

5. Joy85

Joy85 Niet meer actief

Nee bloed afname wordt niet gedaan bij m'n kliniek.
    We wachten het verder af.

6. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Spannend! Zo´n streepje had ik niet met mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Was veel lichter en knalde pas veel later, misschien stelt je dat een beetje gerust..

Probeer te genieten, maar dat zal makkelijker gezegd dan gedaan zijn..

7. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had met 3w5d Al zoon test en daar kwam een gezonde dochter uit.
    Prachtige test!! Enjoy!

8. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik had met 4,3 een wazige en 3 dagen later een knal test bij de laatste zwangerschap en daar is een gezonde zoon uit gekomen.

Knaltesten hoeven niet altijd buitenbaarmoederlijke zwangerschap te zijn!
    Knuf maar ik snap je onzekerheid!

9. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik had helaas wel een knaltest bij mn buitenbaarmoederlijke zwangerschap, maar die knalde al wel veel eerder dan die van jou (al op 10 dpo, 3wk en 4dgn- eerste digi zei met 12 dpo al 3+). Mijn gynaecoloog zei juist dat het uitzonderlijk was dat ik zo'n knaltest had bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en dat je meestal juist minder HCG aanmaakt.
    Ik denk dat het er gewoon twee zijn bij jou :p;)!

Ga voor je duimen!!

10. Trotsemama31

Trotsemama31 Niet meer actief

Leuke vriendin heb jij ;) is zij dokter? Jammer dat er zulke uitspraken gedaan worden. Ik zou mij gewoon geen zorgen maken de eerste echo komt nog.. lekker genieten van deze prachtige testen.

11. Joy85

Joy85 Niet meer actief

Dank jullie wel. Ik ben niet meer bang ervoor. We wachten het rustig af en bij de eerste echo zullen we het zien.

12. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Als het is teruggeplaatst is het natuurlijk niet buiten je baarmoeder teruggeplaatst...;)

Je geeft zelf al aan, er zijn er TWEE teruggeplaatst.... need I say more...

Ik zeg gefeliciteerd en ga alles maar dubbel aanschaffen... :D

13. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Hier 2x buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en mijn hcg steeg te langzaam.

14. Joy85

Joy85 Niet meer actief

Heb net een digitale test gedaan.
    😀😀😀

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,7 KB
      Weergaven:
      41
  15. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    haha... lees mijn vorige post nog maar eens goed door... 2x ofzo...:D

Gefeliciteerd!

16. bllondiie

bllondiie Niet meer actief

Gefeliciteerd!!! En idd zou er rekening mee houden dat het er gewoon 2 zijn ;) lijkt me waarschijnlijker dan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Geniet!!!

17. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    lekkere zwanger hoor!! Gefeliciteerd! En wellicht een tweeling! ♥

18. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

De kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is via ivf/icsi groter dan gewoonlijk. Vandaar dat als je zwanger bent geworden via deze weg, altijd een echo krijgt op 7 weken om te zien of het vruchtje in je baarmoeder zit.

Ik ben ook via ivf zwanger geworden en had op 4,4 weken een hcg van 700. Dat is ook best veel ;)
    Bij de ts kunnen het er ook best 2 zijn en zou ik ook echt niet gelijk gaan denken aan een bbm-zwangerschap.

19. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Mooie testen hoor! Gefeliciteerd!

20. Pantax

Pantax Lid

4 apr 2013
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij een terugplaatsing van twee zou ik in dit geval eerder denken dat ze alletwee zijn aangeslagen :) Geen zorgen over die buitenbaarmoederlijke zwangerschap, ook mijn hcg steeg bij mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap een heel stuk lángzamer dan normaal, niet sneller. En dat is ook gebruikelijk: dat je hcg veel langzamer stijgt omdat het bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap voor een vruchtje veel moeilijker is om zich te ontwikkelen.

Dus: maak je geen zorgen, geniet juist van de reële mogelijkheid dat je misschien wel twee kleintjes in je buik hebt groeien :)

PS. Voor de mensen die menen dat zo'n terugplaatsing rustig en met beleid precies in de baarmoeder geschiedt: eitjes worden met veel kracht ruwweg in de richting van de baarmoeder gespoten. Het wil nog wel eens zo hard gaan dat ze in de eileider terecht komen, vandaar dat de kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap bij ivf juist gróter is dan normaal. Maar nogmaals, gezien je hcg-stijging lijkt me dat hier niet het geval :)

Deel Deze Pagina