negatief getest 1 dag voor nod

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Vl1nder, Apr 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vl1nder

Vl1nder Actief lid

Sep 30, 2012
    454
    244
    43
    Female
    Hey dames de titel zegt het al vanmorgen getest en helaas negatief morgen is mijn nod heb 19 maart een positieve ovulatietest gehad 21 maart ei ook gevoeld en die dagen ook flink geklust dit is mijn eerst eigen cyclus na mijn kijktoperatie ivm pcos is er nog hoop Ik heb vanaf het weekend regelmatig steekjes en krampjes in mijn onderbuik en richting mijn schaambeen

Alvast bedankt

2. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

Aug 9, 2012
    1,908
    502
    113
    Female
    Hou moed, zolang het niet bloed!

3. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

Jun 1, 2011
    3,016
    2
    38
    Geen bloed geeft moed inderdaad. Blijft spannend. Hoop op snel een positieve test voor jou!

4. Vl1nder

Vl1nder Actief lid

Sep 30, 2012
    454
    244
    43
    Female
    dank jullie wel voor jullie reactie ben zo bang om morgen ongi te worden misschien een late innesteling dat ik daarom nog niet positief test laten we het hopen

5. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    En? Hoe is het nu? Ik ben wel benieuwd!
    Ik hoop goed nieuws ;)

6. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Vlinder, ik hoop het nog voor je. Er zijn er natuurlijk genoeg die pas na NOD positief testen maar ik heb mijn eisprong op 24 maart gehad en gisteren positief getest.. Welke test gebruik je? KV? Ik heb die van Z&K midstream gebruikt die zijn wel een stuk gevoeliger.

7. zonnetje2013

Mar 23, 2013
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben twee dagen voor nod en ook negatief getest
    dus ga er maar niet van uit deze maand
    maar vl1inder er zijn genoeg mensen die pas na nod positief testen dus blijf hopen !!!

Share This Page