Ja, dag 14 was ie positief. Ja je kan dus blijkbaar ook ineens een kortere cyclus hebben ipv langer, ze hebben het meestal over 4-6 weken dacht ik. Maar dit zegt natuurlijk niets over jou. Maar dat het dus wel kan, Een korte cyclus of korter.
Ah oke! Bedankt voor je berichten. Ik moet sowieso wachten op een eerste menstruatie, dus ovulatietesten hebben nog geen zin. Behalve alleen omdat ik dan weet wanneer ik ongesteld ga worden. Ik heb wel veel slijm, vandaar dat ik t vroeg.. Ik wacht af Edit: als dit mijn vruchtbaar slijm is, dan klopt het wel met mijn cyclussen. Ik zou dan over 3 dagen een eisprong hebben. Dat is de zelfde cd zoals elk ander cyclus van mij
Sinds de curretage voel ik blijkbaar mijn ei groeien. (Voorheen nooit gehad, helaas ook meer last van pms klachten) Ik had dag 14 ineens veel pijn in de buurt van mn eileider. Deed een ovulatietest, en ja meteen positief. Ik vond het toen wel fijn om een idee te hebben van de lengte van mijn cyclus. Je zou dus ook een testje kunnen doen. Het zou fijn zijn als je cyclus zo blijft als dat het was
Wat gek! Ergens wel fijn dat je hem nu voelt, of niet? Ik merk nu veel slijm op. De afgelopen dagen niet gehad, pas sinds vandaag. Vanmorgen een ovulatietest gedaan maar die was echt negatief was zelfs maar één streepje te zien haha. Heb ook wel wat pijn links onderin mijn buik, misschien gebeurd er toch al wel wat.
Ik heb ook 1x curretage gehad. Ik was na 2 weken weer ongesteld en na 6 weken een positieve test. De arts noemde mij wel een medisch wonder. Dus erg snel hersteld en weer zwanger. Kan natuurlijk wat langer duren bij iedereen. Sterkte met de verwerking. Ik snap dat je blij bent dat je hcg daalt, maar neem de tijd om het te verwerken. Ik heb dat toen niet gedaan. En kwam mijzelf keihard tegen. De laatste mk heb ik echt de tijd genomen om het te verwerken.