Wat moet ik hiermee?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Besco, 22 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Besco

Besco Fanatiek lid

2 jun 2016
    1.154
    999
    113
    Goedemorgen!

30 juni heb ik door een slechte BBQ vreselijke diarree gekregen. Ik vrees hierdoor dat mijn minipil misschien niet goed opgenomen is geweest. We hebben die 7 dagen daarna de juiste maatregelen genomen maar de dag ervoor was het ook erg gezellig geweest :oops:

Dus ik dacht; de kans is super miniscuul, maar ik doe gewoon over een paar weekjes een testje en dan weet ik het tenminste zeker. Ik ben namelijk nog niet ongi geweest en geef nog volledige borstvoeding aan mijn dochtertje. Ik was er een beetje vanuit gegaan dat als ik zwanger zou zijn er nu wel een duidelijke test zou zijn.

Nu zie ik dus een heel licht streepje die er na 3 minuutjes stond. Hopelijk zichtbaar op de foto!

Is dit een indroogertje? Maak ik een rekenfout en zou ik nog niet zo ver zijn dat ik een duidelijke test kan hebben of zie ik echt spoken? Bij mijn dochtertje kwam ik er pas met 5 weken achter dus toen had ik een super knaltest en was er geen twijfel mogelijk. Dit is dan ook de tweede x in mijn leven dat ik een test doe dus ik moet nog veel leren...

Het zou meer dan welkom zijn, al zouden we even moeten wennen aan het idee dat ze maar 13 maanden zouden schelen.
    Dan zou mijn 'ik mis zwanger zijn' topic ook niet meer van toepassing zijn haha ;)

Bijgevoegde bestanden:

2. Banana

Banana Fanatiek lid

29 jun 2014
    2.045
    621
    113
    Hi, ik zie wel een streepje ja. Maandag nog een keertje testen, dan moet ie als het goed is al wat donkerder zijn.
    Is wel even schrikken denk ik?
    Voorzichtig gefeliciteerd :)

3. Mi2017

Mi2017 Fanatiek lid

14 dec 2016
    2.569
    926
    113
    Ik zie wel iets, kv heeft de nare gewoonte tegenwoordig dat ze langer nodig hebben om te drogen..
    Miss kan je nog een foto plaatsen hoe de test nu is...
    Wordt straks gezellig druk
    :)

4. Besco

Besco Fanatiek lid

2 jun 2016
    1.154
    999
    113
    Dat is zachtjes uitgedrukt ja!
    Al zou ik zeeeeeeer dankbaar zijn hoor, en vreselijk blij....
    Ik snap alleen niet zo goed; wanneer zou ik dan een eisprong gehad moeten hebben?
    Tussen 30 juni en nu zit ruim 3 weken. Ervan uitgaande dat het een week heeft geduurd voordat er een eisprong was (want je hoeft maar een week beschermde seks te hebben staat in de bijsluiter) zou ik nu toch 4 weken moeten zijn en is het echt een heel minimaal streepje?

Terwijl ik dit typ denk ik; maar hoe lang heb ik diarree gehad? Dat heeft wel 3 dagen aangehouden.... weet alleen niet meer wanneer we weer onbeschermde seks hebben gehad, hebben sowieso die week aangehouden wat in de bijsluiter stond....
    vreemd verhaal!

5. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Ja ik denk dat je miniscule kans zijn kans heeft gegrepen! Ik zie een streepje. Hij is roze en zichtbaar na 3 minuten dus dat is geen indroger.
    Misschien zijn je nieuwe hormonen wel de oorzaak van dat 'gemis' :)

6. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Spermacellen kunnen tot wel een week overleven in het lichaam van een vrouw. Dus een latere eisprong kan zeker.

7. Banana

Banana Fanatiek lid

29 jun 2014
    2.045
    621
    113
    Ja, en de pil (of wat voor vorm van anti conceptie) geeft geen 100% garantie he..
    ik zou niet weten wanneer je eisprong geweest moest zijn. Ik snap dat soort dingen niet:oops:
    Probeer anders over een klein weekje de cb met weken indicator.
    Spannend hoor!

8. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Op de foto lijkt het streepje iets schuin te staan? Of verbeeld ik mij dat?
    Ik zie wel iets in ieder geval... Spannend

9. manaolana

manaolana Niet meer actief

Ik zie hem ook en hij lijkt echt roze. Als dit de foto na 3 min is zeg ik voorzichtig gefeliciteerd :D. Spannend hoor!

En zoals gezegd. Sperma kan lang overleven. Dus ik denk inderdaad een iets latere eisprong met sterk zaad dan. Dit streepje past namelijk meer bij 10 of 11 DPO.

10. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Ik denk dat de kans wel heel klein is hoor; 3 maanden na bevalling, volledige borstvoeding en een week condoom gebruikt.
    Ik had vorige week ook van die hele lichte streepjes op de kruidvattesten en was toch niet zwanger.
    Misschien een predictor early doen? Die bleef bij mij wel wit.

11. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Zou je hem nogmaals willen fotograveren bij daglicht? Dan zou je hem wel beter moeten zien! Spannend hoor

12. Belle8

Belle8 Lid

1 jul 2017
    77
    34
    18
    Ik zie m wel, maar ze kunnen ook op een eisprong reageren. Overmorgen nog een test doen en dan zou ie opgelopen moeten zijn

13. Belle8

Belle8 Lid

1 jul 2017
    77
    34
    18
    Oja, en kv heeft een halfuur nodig om duidelijk te zijn. Dus na een halfuur in daglicht kijken hoe ie er dan uit ziet

14. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ik zie hem inderdaad ook.
    Maak eens een foto bij daglicht.

15. Besco

Besco Fanatiek lid

2 jun 2016
    1.154
    999
    113
    Dit is m nu, ruim 2 uur na testen.... die stip heb ik met m'n nagel gefabriceerd (onhandig!)
    doe inderdaad maandag nog maar 1 dan, heb geen idee wat ik ervan moet denken...

Mijn man is al helemaal gelukkig haha!

Bijgevoegde bestanden:

16. manaolana

Hmm hier vind ik hem minder duidelijk dan op de eerste foto.. Inderdaad even doortesten.

17. Besco

Besco Fanatiek lid

2 jun 2016
    1.154
    999
    113
    Vind ik inderdaad ook!
    Er staat wel iets maar misschien toch een indrooglijntje. Die deuk in het midden van m'n nagel doet er ook geen goed aan :D

18. manaolana

Dat was zeker een: "kijk schat, daar staat het lijntje"? Die heb ik tenminste heel vaak gehad ;):p haha.

Mi2017 en Besco vinden dit leuk.
  19. Besco

Besco Fanatiek lid

2 jun 2016
    1.154
    999
    113
    Precies zo! Toen waren zijn woorden; hoort die deuk er ook in? :roflmao:

20. aYh4L8

aYh4L8 Niet meer actief

Ik zie het tweede streepje op je tweede foto nog wel alleen op de eerste foto was hij duidelijker
    Spannend hoor en zeker schrikken maar zo te lezen is het wel welkom

Deel Deze Pagina