Ik ga toch maar gewoon duimen voor je dat het een tweeling was waarvan er 1 is afgekomen. Dat zou wel je oplopende testen verklaren.. maar pff ik zou vanbinnen ook gek worden
Echt super lief dat je zo mee denkt! Ik weet het niet meer, durf nergens meer op te hopen. Ik word constant geconfronteerd met het bloed dat ik verlies. Het is ook zo raar dat hier geen verklaring voor is… enige wat ik me kan bedenken is dat de miskraam nog echt op gang moet komen of doorzetten..
Ik weet hoe mijn wanhoop de vorige keer was met het bloedverlies.. dus dan kom ik graag extra steun geven... ♡
Ik ga nu testen maar ik voel allemaal samentrekkingen en mn darmen doen raar dus ik durf niet eens naar de wc te gaan..
Nou schiet mij maar lek… Snap er niks meer van en heb wel weer bloed verloren terwijl ik dacht dat het vannacht minder werd. Sorry voor de onsmakelijke foto
Meid. Wat moet je door een rollercoaster van emoties gaan Heel veel sterkte en ik hoop op een klein wondertje!
Wat lief! Het is echt een rollercoaster.. had liever nu mn laatste menstruatiedag gehad en doorgegaan naar een volgende ronde maar nu is het allemaal een soort van verloren tijd, zo voelt het.
In de tussentijd.. zo bizar dat de testen zo erg oplopen en ik verlies nu juist weer iets meer bloed dan gisteren. Had gehoopt dat het minder was…
*knuffel attack* Dat de dagen maar snel om mogen zijn tot de 13e en dat het bloeden alsnog mag stoppen. Soms hebben mensen uitzonderlijk een pseudo menstruatie.. dus het kan nog alle kanten op.. er zorgt in elk geval iets in jou nog voor de aanmaak van hcg... je tests gaan momenteel gelijk op met de mijne.. dus ik blijf duimen voor je!
Wij zijn even lang zie ik, ik 1 dagje verder. Dus dat vind ik wel bijzonder dat ze dan gelijk oplopen. Mag ik jouw testen zien? Dat geeft me misschien iets meer rust
Gisteren, eergisteren en de dag ervoor. Mn nieuwe digi word straks bezorgd maar die gaf zondag nog 1-2 xxx
Oh wauw dat ziet er echt goed uit! Bij mij loopt hij inderdaad ook zo. Dat is wel geruststellend. Maarja dat bloed… lijkt me echt een mega waarschuwing. Ik ben heel benieuwd naar je Clear Blue!
Had ik in jouw schoenen gestaan had ik me net zo gevoeld.. ik flipte ook compleet toen ik zondag roze afveegde. Gelukkig is dat erna wel weggegaan.. maar echt.. ik snap je zó.....
Vorige keer mn vmk he.. toen liepen mn testen wel af en de vk en mensen om me heen bleven maar zeggen.. blijf positief.. ondanks dat ik toen bloed en stolsels had verloren en de testen dus wel afliepen. Hopelijk heb je met je oplopende testen ook positieve mensen om je heen. Want dat zou in jouw situatie gepaster zijn dan toen mijn streepjes amper zichtbaar werden xx
Gelukkig maar schat en dikke kans dat het bij jou een hele goede gezonde innesteling is geweest. Bij mijn zoontje ging het bij mij precies zo. Ik heb zelfs met negen weken ongeveer helder bloed verloren maar toen was het ook meteen gestopt.. niks aan het handje. Bloed zien is gewoon killing en ik probeer kalm te blijven maar ik denk nergens anders aan en dan steeds bij het plassen bloed zien is echt kak.
Bij mijn eerste vmk liepen de testen ook af, ze waren niet eens heel duidelijk en pas daarna verloor ik bloed als een hevige menstruatie. Zo vreemd dat dit heel anders loopt. Ik heb verder ook helemaal geen zwangerschapsymptomen… nu voel ik een vlaag van misselijkheid maar dat is het.. hoe voel jij je?