Knaltest na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door xxKimm, 5 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw
    Nu net toch wel heel erg donkerrood weer verloren en weeïge krampen die ik echt weg moet zuchten dus ergens als het dan al mis is, hoop ik dat het vandaag verder doorzet.

2. AliceinW

AliceinW Niet meer actief

Oh meis ik zou gewoon echt mijn armen om je heen willen slaan nu.......

xxKimm vindt dit leuk.
  3. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw
    Jij bent zo super lief *hartje*

AliceinW vindt dit leuk.
  4. Pattyx

Pattyx Bekend lid

31 okt 2021
    804
    1.221
    93
    Vrouw
    Ik herken dit, mij is verteld met 5 weken dat ik een miskraam had. 2 weken later nog een knaltest en bleek ik een bbz te hebben. Als er dus niks te zien is behalve verdikt slijmvlies aandringen op een echo in je eileiders etc. Ik bleef ook bloeden op en af.

5. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw
    Ga ik doen! Had je ook pijn of krampen?

6. Pattyx

Pattyx Bekend lid

31 okt 2021
    804
    1.221
    93
    Vrouw
    Bij de eerste bloeding wel vandaar dat het leek op een miskraam. Van week 5 tot 7 geen pijn gehad, wel 5 dagen gebloed als een menstruatie en de ‘menstruariekrampen’ erbij. Hierna een test gedaan deze was knalpositief. Ben 2 dagen erna doorgestuurd naar het ziekenhuis en daar zat het levend en gezond met 7/8 weken in mijn eileider.

7. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw

Jeetje wat treurig zeg.. dan is het er en dan zit het verkeerd.. ik heb eigenlijk helemaal geen krampen of pijn. Alleen toen ik net heel raar zijlings omlaag ging hangen om iets te pakken, 1 pijnscheut in mn zij. Maar verder voel ik me eigenlijk heel normaal. Zelfs niet zwanger. Het enige wat ik steeds zie is het bloed.

8. Pattyx

Pattyx Bekend lid

31 okt 2021
    804
    1.221
    93
    Vrouw

Elk lichaam is anders. Het kan zijn dat het nog goed zit 50/50 kans. Ik had na de miskraam bevestiging ook geen zwanger gevoel. Bleek toch hartstikke zwanger nog. Enige tip die ik je kan geven is het goed na te laten kijken als je baarmoeder schoon blijkt maar je test is knallend.

9. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw
    Dankje! Zal ik zeker doen.. hopelijk maandag een verlossend antwoord..

10. Pattyx

Pattyx Bekend lid

31 okt 2021
    804
    1.221
    93
    Vrouw
    Ik duim voor je op en goede afloop! In elk geval zekerheid is al fijn.

xxKimm vindt dit leuk.
  11. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw
    Ja dat is echt zo.. deze onzekerheid is killing. Moet je bij een bbm onder het mes?

12. AliceinW

AliceinW Niet meer actief

Besefte me dat mn vorige reactie wat bot kon overkomen. Wilde nog even zeggen dat dat niet mn bedoeling was. Ik ben echt met je begaan en kijk telkens of er een update van je is.. wederom sterkte daar! Xx

xxKimm vindt dit leuk.
  13. Pattyx

Pattyx Bekend lid

31 okt 2021
    804
    1.221
    93
    Vrouw
    In mijn geval wel omdat het ook al een hartslag en 7/8 weken was. Geloof dat het in een vroege zwangerschap ook met medicatie kan of het zichzelf kan oplossen. Ze zeiden tegen mij wel dat mijn linkereileider die dus verwijderd is met de zwangerschap niet goed was en de zwangerschap daarom erin bleef zitten. En bij alleen verwijdering van de zwangerschap komt er littekenweefsel waardoor er weer een grote kans is op nog een bbz.

xxKimm vindt dit leuk.
  14. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw
    Nee ik snap je wel hoor lieverd! Ik kan wel tegen een stootje haha en ik weet dat je super begaan bent :rolleyes:

15. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw
    Ik ben vandaag toch naar de gyn gestuurd. Ze kunnen alleen nog geen moer zien. 1 eileider ligt iets verder naar achter, achter het bot. Vandaag ben ik 4+6 (als dat al klopt) dus de kans dat ze nu iets zien is super klein. In het slijmvlies zagen ze nog steeds geen vruchtzakje dus ja… mn hcg is getest en kwam uit op 342. Ik moet zaterdag weer terug. 1 ding ben ik wijzer op geworden, ik schijn een tweehoornige baarmoeder te hebben :confused: nooit geweten maar verklaart waarom mijn zoontje in stuit lag…

16. Pattyx

Pattyx Bekend lid

31 okt 2021
    804
    1.221
    93
    Vrouw
    fijn dat ze het nu wel in de gaten houden! Nog niks zien in de baarmoeder is wel spannend.. Hopelijk zien ze zaterdag meer.

xxKimm vindt dit leuk.
  17. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw
    Dat is het zeker.. mijn verdenking op een bbm wordt steeds groter..

18. Pattyx

Pattyx Bekend lid

31 okt 2021
    804
    1.221
    93
    Vrouw
    Weet je al meer?

xxKimm vindt dit leuk.
  19. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw
    Hoi meis,

Beetje verwarrend maar ik heb op het zwanger forum nu een topic lopen over een bbz. Ik heb het hele verhaal daar uitgelegd. Hopelijk kun je het vinden anders geef je maar een gil. Dan kopieer ik het

20. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.606
    8.357
    113
    Vrouw
    Succes vandaag Kim. Ik hoop voor je dat alles toch nog goed zit en dat je vandaag meer duidelijkheid gaat krijgen. Zodat je weer wat rust krijgt.

xxKimm en Veertje22 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina