Hoi meiden, Ik heb helaas weer een miskraam gehad, maar bij deze is het nabloeden nog steeds niet over. 27 oktober begonnen en meteen vruchtzakje eruit. Toen nog 2 weken vol gebloed, daarna werd het bruin. Net toen ik hoop kreeg dat het voorbij zou zijn werd het weer helderrood. We zitten nu op 3 weken en 2 dagen en ik heb nog steeds helderrood bloed. Het is met maand verband op te vangen en ik heb er maar 2 nodig, maar ik vind het bizar. Ik had gister een controle en toen zeiden ze dat ze dachten dat ik schoon was. Hij kon het niet goed zien omdat mijn baarmoeder diep lag, maar gokte erop dat het schoon was. Ook zag hij een gesprongen follikel van 18mm zitten, ik zou een eisprong gehad moeten hebben. Ik vind dat best vreemd want ik voel mijn eisprong altijd en zeker met vol bloed verlies nog steeds vind ik het heel raar als mijn lijf alweer een eisprong heeft gehad. Ik heb nu weer gebeld omdat ik het “ik denk dat het schoon is, maar weet het niet zeker” nogal onzeker vindt plus ik heb verhoging nu 37.8. Ik ben doodsbang dat er nog wat zit. Zijn er dames met ervaringen van langer dan 3 weken helderrood bloed verliezen na een miskraam en hoe is dit afgelopen? En kan je echt een eisprong hebben als je nog zo aan het bloeden bent en zelfs nog een lichte zwangerschapstest hebt? Kan dit gelijk met elkaar opgaan (nog bloeden omdat er resten zitten maar toch alweer een eisprong)? Ik snap momenteel niks meer van mijn lijf en vind het eng dat ik nog steeds zo bloed. Ik hoop dat iemand ervaringen heeft om te delen
Wat heftig zeg, je hebt ook echt 2 latere miskramen gehad wat ontzettend naar voor je... ♡ Zie hieronder mijn chart, van miskraam met 12w. De stippen staan voor spotting (beetje bloed bij afvegen) . Ik vond het echt heeeeeel heftig dat het bloeden zo lang geduurd heeft. Je wordt telkens maar weer geconfronteerd met je miskraam... vond het zo heftig allemaal. Hopelijk duurt het bij jou niet zo lang.
Wat verdrietig allemaal… Heb je een echo gehad? Bij mij dachten ze ook dat ik schoon was, maar ik verloor af en toe weer enorm heel veel bloed en stolsels (echt bizar veel). Uiteindelijk moest ik gecurreteerd worden, had ik dat maar meteen gedaan, wat was dat een opluchting. Ik had begin augustus een positieve test, met 8 weken een MA en ik ben daar tot eind oktober mee bezig geweest. Ik zou dus toch nog om een controle vragen, al heb ik nooit verhoging gehad. Sterkte!
Bedankt voor jullie reacties, super lief! Ik kreeg helemaal geen melding ervan dus dacht dat er nooit iemand gereageerd had, maar wel dus! Ik heb idd nog een controle gevraagd en op die echo zeiden ze dat ik schoon zou moeten zijn. Ik blijf echter last van bruin/rood verlies houden, zo frustrerend. Ik had overigens het weekend na die echo (vorig weekend dus) een heftige menstruatie ook gehad. Ik bleef door lekken. Er plonste ook nog wat in de wc, dus mogelijk zat er toch nog wat? Toen dus nog een echo en die dame zei het was gewoon je menstruatie weer (bizar als er net een ei gesprongen zou zijn zoals ze op de 1e echo beweerden), dan was ik 2dpo of zo? Ik hoopte dat het nu wel klaar was, maar 9 dagen na het begin van die menstruatie verlies ik dus nog steeds bloed. Het is nu alleen met afvegen. @Dubbelgeluk hoe kwamen ze er bij jou achter dat je toch niet schoon was? Ik hoop dat na 2 echo’s ik er wel op mag vertrouwen dat het klaar is, maar toch ben ik af en toe ongerust doordat het maar niet ophoudt. Maar goed, Afwachten maar. @Zuri wat heb jij ook een hoop miskramen gehad zeg, wat vreselijk! Lees ik nu dat je zwanger bent op dit moment of zie ik dat niet goed? Zo ja, gefeliciteerd en ik hoop dat het nu goed bij je mag gaan!
Hebben ze niet voorgesteld een hysteroscopie te doen 3 maanden na start miskraam? Dat zeiden ze toen bij mij, als er dan nog restweefsel is dan is het ingedroogd ofzo en kunnen ze dat gelijk wegknippen. Anders eens om vragen want het klinkt indd alsof je nog niet helemaal leeg bent he... rot hoor die tijd tot herstel, niet weten waar je staat enzo... En ja klopt ik heb vrijdag positief getest gelijk een mooie duidelijke test heb al vanaf maandag wat symptomen. Ben heel benieuwd of dit goed mag gaan. Morgen bloed laten prikken voor chromosoomafwijkingen. Uitslag is pas over 3 maanden, maar we willen dit alsnog heel graag weten. Stel dit gaat weer mis... en als dit weer mis gaat gaan we naar Gent. Hier te horen gekregen dat na het onderzoek we uitbehandeld zijn. Ik heb 2 kids, ik raak zwanger, daar houdt de zorg in Nederland op helaas. Een echo, of hormoon ondersteuning etc, dat valt niet binnen het protocol. Pijnlijk vind ik dat... bij Gent valt het er wel binnen dus zal dat de route worden voor ons. Maargoed laten we positief blijven ik ga er gewoon vanuit dat nr 4 een blijvertje is. Jij nogmaals veel sterkte en hopelijk geld ook voor jou 4 maal scheepsrecht straks ♡
Bij mij duurde dat gerommel ongeveer 2 maanden.. telkens dacht ik dat klaar was en dan begon het weer. Had ook al die tijd nog positieve testen. Na 2 maanden werd ik ongesteld en daarna werd het beter met het bloedverlies. Al bleef het nog wel tijdje rommelen. Na die ongesteldheid waren de testen ook weer negatief! Sterkte! Die onzekerheid is echt vervelend!
Wat bijzonder dat het hier dan ophoudt.. vrienden van me zijn juist vanuit Belgie uitgeweken naar Nederland. Hebben dat wel zelf betaald en zijn ergens in Utrecht geweest. Belgie wilde ze niet meer behandelen, maar haar kinderwens bleek te groot. Daar waar ze in Utrecht zijn geweest werkten ze met een engels lab samen dacht ik. Anyway uiteindelijk bleek zij een dna afwijking te hebben dat nooit voor een gezond embryo gezorgd zou hebben of een levensvatbaar kindje. Hopelijk loopt het bij jullie beter af en blijft deze beeb gewoon zitten <3
Ojee, dus ze hebben nooit een kindje mogen krijgen? Of wel met hulp? Het is wel erg situatie afhankelijk en er zal dan bij hun net wat anders zijn dan bij mij.
Nee helaas inderdaad niet.. de relatie is er uiteindelijk nu ook zelfs door stuk gegaan. Vond het zo erg voor ze destijds.. en eigenlijk denk ik er nog steeds wel vaak aan. Ze wist wel dat ze ze een genafwijking had maar niemand was binnen het hele traject op het idee gekomen om na te kijken of het de oorzaak van de miskramen was.. wel dus... dus.. bij deze alle positiviteit voor jou op een veel betere afloop!