Hi dames ik weet dat het veel ste vroeg is om te testen maar zag de app voorbij komen dus ik wilde proberen hem in het negatief te zetten. Was wat aan het proberen met de filters geen idee welke ik moest hebben. Tot mijn verbazing lijk ik een 2de streep heeeeeeel licht te zien. Hoe werkt dit? Is een indrooglijntje ook te zien?
Ik zie niks helaas.. sorry. De foto is ook behoorlijk wazig dus dat helpt ook niet. Hopelijk heb je de komende dagen duidelijkere testen!
Foto's zijn helaas te wazig om echt iets mee te kunnen doen of aflezen. Hopelijk snel een overtuigende streep!
Ik zie niks op deze foto's. Hoeveel dagen na eisprong zit je nu? Antwoord op je vraag.. ja, een indroogstreep zie je ook in het negatief.
Dit was vanmorgen. Ben pas 7dpo hoor. Ga nu ook niet meer testen maar ik lijk de enige te zijn die iets ziet. Mijn vriend ziet ook wel iets. Daarna werd de test wit.
Tijdens het doorlopen moet je een test niet aflezen..: Als ie erna wit werd is de test negatief. Gelukkig ben je nog onwijs vroeg. Dus het zegt nog helemaal niets
Tijdens het doorlopen moet je idd nog niet naar de test kijken. Op 7 dpo testen heeft toch niet zoveel zin, wacht een paar dagen zou ik zeggen en probeer het dan nog een keer Ook doen de actiontesten dit vgm altijd met doorlopen
klopt Suzanne. Dit zie ik zo vaak ook. “Er kwam direct een streep.” Maar als die streep van HCG zou zijn zou je een knaller moeten krijgen. Is inderdaad gewoon het doorlopen van de urine.
Ik vind dit geen positief resultaat. Ook met 3 minuten is hij vaak nog aan het "doorlopen/verwerken". Ik zou hem echt pas rond een minuut of 8 aflezen
Wat als je test positief is, op 8 dpo ook. En op 14 negatief. Hoe zou je je voelen met het feit dat je een chemische zwangerschap hebt gehad? Dat gebeurt echt te vaak dus blijf gewoon even geduldig wachten. Je test nu echt te vroeg en dat is gewoon erg riskant