Ik hen gisteren en vandaag getest met easy@home en action (de normale). Easy@home gaf een duidelijke streep, action zag ik bijna niets op. Vandaag zelfde verhaal. Vrijdag getest met een sensitest die ik nog had en een predictor. Vandaag de laatste sensitest gebruikt. Streep stond er binnen afleestijd. Zie hieronder de foto's. Ziet dit er goed uit? Waarom blijft de action dan zo licht? Vandaag 10 of 11 dpo, ik had dinsdag 2 augustus een positieve ovulatietest.
Ik heb precies hetzelfde gehad met de action testen 3 weken geleden. De easy@home gaf toen goed zichtbare strepen aan en de digitale ook positief, de action test werd pas later positief en duurde ook langer voor hij donkerder werd. Ligt gewoon aan de action testen dus. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Dank je wel. Dat is wel een geruststelling. Bij mijn vorige zwangerschappen was ik nooit zo onzeker, maar sinds het in mei mis is gegaan, lijkt het wel of de wens alleen maar groter is geworden.
Heel begrijpelijk en herkenbaar, ik heb zelf ook een missed abortion gehad in maart en dat doet gewoon wat met je. Probeer vertrouwen te hebben, de toekomst kun je niet voorspellen maar op dít moment ben je zwanger
Action laat inderdaad vagere streepjes zien... vind dit persoonlijk om die reden geen fijne testen (maar ieder zijn mening natuurlijk). Ze zijn op zich wel betrouwbaar en natuurlijk heel goedkoop! Maar echte duidelijke strepen heb je niet zo snel... denk dus wel dat je goed zit hoor, aan je andere testen te zien!
Ik vind de action ook niet prettig, lichte streep inderdaad. Ik test tegenwoordig altijd met de midstream van sensitest. Die vind ik het prettigst en ook goed te betalen nog.
Easy@home heb ik het fijnste mee getest! Andere testen wisselen nog wel eens van kwaliteit Gefeliciteerd @Elsa86 ❤️
Bovenste is van zaterdag, onderste van vanmorgen. Ze waren op deze foto beide nog nat, die foto die ik eerder plaatste was van opgedroogde testen. Ik heb goede hoop.
Dit zijn ze beide opgedroogd. @RoGiJuLi mag ik jouw mening ook even? Is dit voldoende oploop? Vandaag 11 dpo (of 12).
Opgedroogd lijken deze testen altijd minder verschil van elkaar te hebben, dat had ik ook. Nat vergelijken is veel beter. Bij de foto's van je nog natte testen zie ik duidelijk een mooie oploop, ik zou je hierover dus geen zorgen maken
Ik zie wel oploop hoor. En je vergelijkt de test van nu met gisteren dus dan hoeft de oploop nog niet zo groot te zijn. Als het goed is is je test van morgen duidelijker dan die van gisteren
Nee, dit was zaterdag en vandaag. Maar ik las ook al dat je eigenlijk niet opgedroogd moet vergelijken. En nat zit er wel veel oploop tussen.