Knaltest?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Lobi, May 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eltime

Eltime Actief lid

Jul 17, 2009
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    yep, me too. Lekker met kerst met verlof enzo, zou zo mooi zijn! Heb vanmorgen trouwens met een andere test getest dan dit weekend, deze was van Etos en die andere van Matcare. Had vanmorgen niet met ochtendurine getest, dus hoop echt dat hij morgen duidelijker is. Die van mij drogen trouwens steeds op tot een pennestreepje, heb jij dat ook?

2. Ik heb net nog getest met matcare (avondurine dus) en ook deze is positief! Maar ze willen maar niet knallen...:( Hoop toch echt morgen... En dan ga ik weer met kruidvat, anders wordt het vergelijken ook zo lastig...
    Een van mijn testen is opgedroogd tot pennestreepje, de anderen niet. Maar als de testen binnen de tijd positief waren, maakt dat toch niet uit??

3. Eltime

Eltime Actief lid

Jul 17, 2009
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb er altijd een beter gevoel bij als de streep dik blijft :D Maar misschien is dat wel test-afhankelijk hoor, ik weet het niet. Ga donderdag een digitale doen met indicator, ben wel benieuwd. Meer dan benieuwd zelfs, haha :)
    Ze zijn allemaal heel erg positief, maar knallen, nee niet bepaald. VErwacht ook eigenlijk dat die streep er meteen afknalt zodra ik de test doe, maar moet vaak toch nog wel even wachtenop het streepje. Oooh wat errug zeg 8)

4. Haha heel herkenbaar hoor! Ik zit ook meteen te turen en te zoeken naar een streepje, maar moet ook echt effe wachten (paar minuutjes). Word daar wel onzeker van hoor! Morgen gaan we m meteen zien he, daar gaan we voor! Trouwens die ene die van mij ook opgedroogd is tot pennestreepje is ook matcare (met de roze dop). Dus wie weet heeft het inderdaad daar mee te maken! Ik ga ook deze week eentje doen met tijdsaanduiding...maar dat vind ik nog spannender, weet dus nog niet zeker wanneer...

5. Ik ben er nu weer vandoor, ga lekker naar bed met een boek. tot morgen maar weer!

6. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

Apr 25, 2010
    2,998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Maak je geen zorgen joh, ik had ook de eerste paar dagen vage testen, maar mijn laatste test (8 dagen later of zo) knalde er van af! Die dikke streep stond er voor de test helemaal "vol" was gelopen.

7. Eltime

Eltime Actief lid

Jul 17, 2009
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    En, heb je nog getest vandaag?

8. Eltime, vanochtend weeeer geen knaltest, Zelfde als gisteren en eergisteren...:(:( En jij?

9. Eltime

Eltime Actief lid

Jul 17, 2009
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook, zelfde als gister. Morgen maar een digi proberen, met het risico dat ik de hele dag depri op mn werk zit ;)

10. Ik heb vanmorgen wel een digi gedaan, kon het niet laten. Stond zwanger 1 a 2 weken... Maar had zo graag gehoopt op 2 a 3 weken... Maarja... Heb je foto van je testen?? Die van mij staan in mn album.

11. Eltime

Eltime Actief lid

Jul 17, 2009
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die van jou zijn idd nog niet heel donker, maar zie ze wel steeds donkerder worden! Volgens mij ziet dat er prima uit.

Heb een foto van de testen in mn album gezet, op zich duidelijke testen, maar ze lijken hier donkerder dan dat ze zijn. En ik zie ze zelf niet donkerder worden.

12. Dank je voor je lieve woorden... Het is afwachten, hoop zo op een veel duidelijkere test morgen...!!!

En jouw testen zien er wel goed uit hoor vind ik! Is natuurlijk lastig omdat je zelf aangeeft dat ze in het echt minder donker zijn (wel raar, meestal is dat andersom??). En lastig omdat het niet allemaal hetzelfde merk zijn, dan is vergelijken moeilijk(er) he... Ik heb wel goede hoop voor je hoor, vind het er wel goed uitzien!!

Share This Page