Hallo allemaal, Nieuw hier op het forum, wel een fanatieke meelezer geweest... Vanochtend een testje gedaan van het kruidvat, en ik denk dat het wel positief is, vriendlief is er niet van overtuigd omdat het geen dikke vette paarse streep is... Wat denken jullie ....? zie plaatje.... Overigens zou dit al de 2e ronde raak zijn... Ik hoop echt dat het zo is!! Wel een week lang pijn in me boobs al, en buik en rugpijntjes... Dacht eerlijk gezegd dat ik gisteren ongesteld zou worden, maar na elk uur naar de wc gaan op het werk.. niks noppes nada... Zou het dan toch.....
Gefeliciteerd en welkom op zp! dit is echt wel een positieve test en als het goed is wordt die streep over een aantal dagen nog wel donkerder
Dank je wel Bikkel! Ik had vanmorgen ook zoiets van nee helaas, maar toen ging ik goed kijken, en zag wel een licht streepje... Ik helemaal enthousiast naar mijn vriend, hij zag niets haha... lag nog in bed.. beetje duf misschien. Hij vond dat ik mijzelf niet gek moest maken, maar naar mijn idee mag ik nu toch echt wel een beetje blij zijn! Spannend!!!!!!!!!! Morgen of overmorgen maar wel voor hem nog een testje er tegen aan gooien haha.. dan zal he streepje wel wat donkerder zijn
Haha echt? Heb helemaal geen verstand van die testjes hoor! Ik heb in januari een keer getest omdat ik mijn pil in die tijd onregelmatig had ingenomen, maar toen bleef het in en in wit...... Vrij duidelijk dus... Ik zit hier helemaal te glunderen op de bank van de felicitaties van jullie! Bedankt Overigens, ik ben 25 jaar, woon 5 jaar samen.... Nog geen kindjes...
hey meid, echt super gefeliciteerd, die is vet positief!!! Laat vriend lief maar even de bijsluiter lezen.... Als hij nog niet overtuigd is, doe dan een clear blue met indicater, deze is heel duidelijk waar op staat zwanger of niet zwanger. Jou kruitvat test ziet er erg positief uit denk wel dat de CB digitale als zwanger aangeeft (deze heeft wat meer HCG nodig waardoor hij vaak wat later zwanger aangeeft) dan is er geen twijfel meer mogelijk voor vriend lief geniet er van! (kijk maar bij mijn berichten en de reacties van de dames hier, dan kun je zien wanneer zei zelfs vinden dat een test er positief uit ziet!)
Hoi Schaapje, bedankt voor je felicitatie... Ik ga zeker weten die clearblue test ook doen hihi... dan staat het er gewoon ... Spannend!! Bij welke berichten moet ik kijken.... ik ben wel erg benieuwd. Had je ook een topic geopend? Of moet ik ergens anders kijken?
leuk vet positief zeg ik...onze zag er ook zo uit ongeveer, ik denk iets lichter nog. Mijn vriend was er eerst ook niet zo zeker van, maar na nog een xtje goed kijken kon ie er ook niet onderuit!!!hihih leuk he??
gefeliciteerd! die van mij was iets lichter, anders even een clearbleu halen? misschien dat je vriend het dan wel gelooft je bent hartstikke zwanger hoor!
hey miss dee, spannend he! Inderdaad hetzelfde bouwjaar, ik ben alleen in nov. 09 voor het eerst mama geworden! Er is niets mooier dan dat! manlief en ik willen nu al weer voor een tweede wondertje gaan.... er wordt niet bewust veel geklust.... Mijn testverslaving is wederom toegeslagen, hoop dat hij morgen duidelijker is, maar toch zit ik nog erg vroeg, wo/do moet mijn NOD zijn. Zou zo mooi zijn