LH piek gemist?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door JSS1989, 13 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JSS1989

JSS1989 Actief lid

13 okt 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    hoi meiden, even een vraagje

ik heb 23 november een miskraam gehad, men cyclus was altijd 28 dagen maar dat zal nu wel wat in de war zijn. Vandaar men ovulatie nu aan het testen.
    Op 2 december eens een testje gedaan maar die testte volgens mij vals positief door hcg in het lichaam. Dan om de 2 dagen getest (op 4,6,8 december allemaal lege tests). Dan op 10 december opeens een duidelijke maar lichte streep (zie foto), ik had toen ook rekbare slijmen. Daarom heb ik daarna dagelijks getest maar op 11,12 december en ook vanmiddag is het weer een stuk lichter en de slijmen minder rekbaar.
    Nou heb ik gegoogeld en blijkbaar zou je als je piek dichterbij komt, best 2 keer per dag testen omdat je je piek zou kunnen missen. Internet is echter niet altijd heel betrouwbaar. Vandaar dit bericht. Ik heb gisteravond ook enorme buik- en borstenpijn gehad allemaal aan de linkerzijde. Het voelde net als men eisprong.
    Ik zou dan misschien donderdagavond men piek gehad hebben en dan 48 uur later (gisteravond) men eisprong?
    Wat denken jullie ervan? Iemand ervaringen?
    x

Bijgevoegde bestanden:

2. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Het beste is om eerst eens te kijken met zwangerschapstesten of je hcg al uit je lichaam is. Hier met allebei de miskramen een ronde gewacht met ovulatietesten.
    Het is moeilijk te zeggen of je nu je eisprong gemist hebt of niet, omdat je dus niet regelmatig elke dag op het zelfde tijdstip hebt getest. Misschien deze ronde even afwachten wanneer je menstruatie komt en dan volgende ronde weer beginnen met testen.

3. JSS1989

JSS1989 Actief lid

13 okt 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    morgen heb ik een bloedprik om te kijken of alle hcg weg is. We hebben ondertussen wel 3 keer per week geklust dus het kan zijn dat men menstruatie uitblijft, vandaar dat ik eigenlijk men eisprong zou willen weten, anders weet ik niet wanneer ik juist ongesteld zou moeten worden en kan testen. de eerste ovulatietest die ik gedaan heb op 2 december was vals positief, de ovulatietests daarna waren leeg, betekent dat dan niet dat het hcg weg is? Of moest ik dat eigenlijk met zwangerschapstesten doen?

Deel Deze Pagina