s'nachts klaarwakker

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door butterfly24984, 10 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly24984

butterfly24984 Bekend lid

16 okt 2011
    682
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje van 2 is sinds kort bijna iedere nacht wakker en wil dan niet zomaar weer gaan slapen.
    Nu zou ik normaal gezien hem laten liggen en om de 10 minuten naar zijn kamer gaan. Maar aangezien ik zwanger van mijn tweede kindje vind ik dat nu wel erg zwaar.
    Ik hou het gewoon niet vol om zolang wakker te zijn, dan ben ik de volgende dag totaal niet te genieten en lichamelijk ook een stuk zwakker.
    Dus nu gaan we meestal 3 keer heen en weer naar zijn kamer en wil het dan nog niet dan maar bij ons liggen zodat ik ook kan slapen.
    Maar ja echt goed is dat natuurlijk niet, maar ja ik weet het anders ook niet zo goed.
    Hebben jullie mss tips voor me (mijn man gaat ook wel naar hem toe, maar ook dan ben ik wakker aangezien ik niet in slaap kan vallen met een huilend kind op de achtergrond.)

2. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Onze zoon had pas ook een periode dat hij 's nachts wakker werd en bij mij kwam. Onze dochter slaapt pas net iets iets vaker wel door dan niet zeg maar, dus had ik ook geen zin om "strijd" te maken met onze zoon. Ik was gewoon te moe om eruit te gaan en hem terug te sturen. Ik heb het dus zo gelaten en nu slaapt hij gewoon weer de hele nacht door in zn eigen bed en komt pas de volgende ochtend.

Ik weet wel dat er iets ( ziek worden, "sprongetje", angstig, nare droom) is met hem als hij 's nachts gaat spoken want hij slaapt anders ech goed en je hoort hem niet meer als hij naar bed gaat. Je kunt echt een kanon naast hem afschieten en dan slaapt hij nog door. Ik weet dus dat het ook weer over gaat zeg maar en dat het niet is dat hij wakker wordt om bij mij te slapen.

Deel Deze Pagina