Daniel Ricciardo vind ik ook wel erg leuk, die glimlach en ook een toffe kerel. Qua stemmen vind ik de stem van Liam Neeson enorm sexy.
Ik begin me nu toch wel ernstig zorgen te maken. Op een stuk of 3 voor de hand liggende personen na heb ik echt serieus geen flauw idee wie de meeste mensen zijn in dit topic...
Altijd fijn zo’n topic op de zondag Ik ken lang niet alle namen in dit topic, dus erg fijn dat er foto’s bij zitten! Mijn top 5 (geen volgorde Haha) Jeffrey Dean Morgan Jason Statham Jason Momoa Vin Diesel Alex o'loughlin
Ohhhh ik ook! Eigenlijk helemaal niet zo’n knappe man om te zien, maar ik krijg weke knieën van die prachtige stem van hem. Ik heb sowieso een zwak voor keurig Brits-Engels, iedere man die zo spreekt springt 10 punten omhoog op de aantrekkelijkheidmeter.
Heerlijk zo'n topic op de zondag. Ik heb ook ff moeten googlen vaak ken ik de "koppies" wel maar meestal niet de namen. Hier in volgorde van willekeurigheid Hugh Jackman Ryan Reynolds Jason Statham Antonio Banderas, als Zorro Vin Diesel