@Whysteria, geldt dat dan ook nog voor hoe ze er nu uit zien Het is wel mijn lijstje van toen ik 16 was ongeveer...
Behalve de 3 die men inmiddels op moet graven: ja. Ik zie er zelf ook niet meer zo kek uit als 20 jaar geleden...
Ja je groeit met ze mee hè, ik heb dat ook hoor, ik word niet warm of koud van al die jonge gastjes met blote borstjes die gepost worden... Eens een fan altijd een fan
Het ligt er ook een beetje aan in welke bui ik ben Relatiemateriaal: Nick Schilder Dit vind ik echt een leukie! Bekijk bijlage 546869 Komt ook het dichtst in de buurt van mijn eigen kerel qua uiterlijk Gewoon knappe mannen: Bekijk bijlage 546870 Dit is Jai Courtney in de film Divergent. Jammie. Z'n stem doet ook een hoop. Bekijk bijlage 546876 Waldemar Torenstra Vin Diesel (daar hoeft geen plaatje meer van, toch? ) Jason Stratham Vrouwen: Bekijk bijlage 546874 Sjors uit GTST Bekijk bijlage 546875 Sanne Vogel
Bekijk bijlage 546877 Ben opgegroeid met deze prachtige vrouw als voorbeeld. Zowel qua stem, artistiek talent én uiterlijk kunnen velen hier slechts een puntje aan zuigen denk ik...
Iedereen kent hem wel maar Will Smith vind ik ook echt iets hebben. Daar wil ik wel mee op de foto Bekijk bijlage 546900 En Josh Holloway, Sawyer van lost. Bekijk bijlage 546902