Ik heb al tegen mijn man gezegd dat ik er meteen vandoor ga als Chris Hemsworth voor de deur staat! Kwijl....
Ik heb het niet met heel veel mannen, de meeste vind ik te perfect ofzo. Ook al geen fan van spieren. Maar dit vind ik wel leukerds: Joseph Gordon-Levitt Tyler Joseph En twee mannen die op Tyler lijken maar dat zijn geen bekende mannen. Helaas beide al lang niet meer gespot.
Je kan mij echt opvegen bij Tom Hardy. Sorry voor mijn woordkeuze maar tering jantje wat is dat een godelijk schepsel. Hij is echt DE MASTER in zijn rol als Reggie Kray in de film Legend. Maar in de film Dunkirk vind ik hem ook geweldig. Ik weet niet wat het is maar ik vind mannen die ( in mijn ogen ) knap zijn en een '' Bad Guy '' spelen en dan ook nog eens een pak dragen echt te goddelijk! Laten we ook de serie Taboo niet vergeten. Pfoeh! Zet een bakkie onder mijn stoel als ik naar een film in de bioscoop kijk van hem want ik sop weg Heb nog wel een lijstje met knappe mannen maar hij staat momenteel toch wel echt boven aan.
Mijn tweede favoriet is Gerad Butler. En ja als die een pak aan heeft dan vind ik hem nog opwindender
View attachment 547195 Ersin Kiris vind ik ook wel een hele leuke Niet alleen een leuk gezicht, maar ook omdat hij zo heerlijk kritisch kan dooremmeren. Dat vind ik wel een leuke eigenschap.
Wie ik trouwens ook een onwijs lekker snoepje vind is Zak Bagans, hij is Crew Member van het Ghost Adventures team. Hij heeft iets, vraag me niet wat maar hij heeft iets. Mooiste is nog dat hij exact de zelfde interesses heeft als die ik heb. Geesten, verlaten gebouwen, paranoramale, duivels, onderzoeken etc etc Ik zeg het je, wij passen bij elkaar
Mannen: Jason Statham, Ian Somerhalder Vrouwen: Katja Schuurman en Maryam Hassouni en Nathalie Dormer