Knappe papa op het schoolplein!

Discussie in 'De lounge' gestart door tweemeisjes, 26 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

De eerste keer dat je je dochter/zoon naar school toe brengt moet een hele leuke ervaring zijn.
    Dat was het bij ons ook, ik wordt er tot op de dag van vandaag nog mee gepest. (door mijn man)
    Hoe het precies ging....

De dag dat L naar school ging was voor ons echt zenuwslopend. Met klotsende oksels en mijn maag in tien knopen liepen we naar haar school. De school is vlakbij, dat scheelt.
    Ze had een superstoer kledingsetje aan en haar mooie krullen had ik vastgestoken. Niet te netjes, niet te strak. Het leek er eigelijk op of ze net uit bed kwam rollen.

'' Dat kan met krullen'' hoorde ik mijn moeder in gedachten zeggen. Ik heb ook krullen. Tja, ze heeft het niet van een vreemde.
    Elke ochtend ben ik druk met wax en schuimgel.

Manlief ging ook mee. Hij was niet nerveus. Integendeel ik ging zowat over mijn nek van zijn ontbijtje. Hij kon lekker alles eten en ik zat daar met een groen geel gezich aan de ontbijttafel.

De avond ervoor had ik het er met mijn moeder over gehad. Ik heb tranen met tuiten gehuild. Snikkend stond ik met mijn kleffe handjes op de ramen te bonken.
    Mama daarentegen had hetzelfde, huilend zat ze op de fiets te bedenken dat ik van een kleine meid ging veranderen naar een grote dame.

We stonden voor de school en brachten haar naar binnen.
    '' Mama, een letter H'' wees ze naar het bord van haar school.
    We deden haar jas in de luizencape en ze ging aan de hand van juf naar binnen.
    In de klas zaten al heel veel kinderen en L verschool zich zowat IN papa.
    '' Wie IS jij?'' vroeg een meisje nogal nieuwsgierig.
    '' Kom jij bij ons in de klas'' vroeg het jongentje voor mij.
    L zweeg, ze vondt het drie keer niets en keek me nogal beteuterd aan.

In de klas stond een prachtig speelhuisje. '' Het Winkeltje'' las ik hardop voor. Ik ging even binnen kijken en toen ik mijn hoofd wou draaien keek ik recht in de superblauwe ogen van de papa van een ander jongentje.
    Nou, het leek wel een superhunk! De meneer ziet er van top tot teen perfect uit.
    Zulke mannen zie je echt alleen maar in een film. Mijn hart ging tekeer. Ik keek naar mijn man, manlief keek me nogal onderzoekend aan.
    '' Zo, en jij bent?'' zei de knappe papa nogal spontaan.
    '' De mama van L'' zei ik met een vuurrood gezicht.
    '' Zo te zien houdt de mama van L, ook wel van spelen'' grapte hij verder.
    Ik vergat mijn kind, het draaide deze dag toch om L?!

Zijn lieve zoontje zat al op het stoeltje met zijn handen over elkaar. De knappe papa nam afscheid. Hij zei: '' Sterkte met jullie eerste dag''

Ik heb me kapot geschaamd....

L zwaaide ons vrolijk uit! ze vondt het blijkbaar niet erg om daar te blijven.

Deze papa kom ik nog dagelijks tegen en ik moet zeggen.. ik ga met plezier naar school ;)

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Haha! Geweldig om te lezen! Leuk dat je er tot op de dag van vandaag nog mee 'geplaagd' wordt.. ;) Na de zomervakantie heeft Jamie zijn 1e grote schooldag.. hou mijn hart vast...

3. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

knappe papa´s zijn leuk!! more more more...... :p

4. tweemeisjes

Weet je wat zo gek is? ik wordt altijd VUURROOD van die man, maar dat is meer omdat ik het verhaal erachter ken! haha.

Oh, en als Jamie naar school gaat.. be aware.. voordat je het weet heb je de hots voor een knappe papa! ;)

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Leuk geschreven :D

6. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Jij staat natuurlijk te trappelen om overblijfmoeder, voorleesmoeder en schoolreisjesmoeder te worden ;)

7. MissT

MissT Niet meer actief

Hahahah geweldig!!

8. tweemeisjes

Euh.. ja? haha.
    Maar het rare is als hij tegen me praat zeg ik domme dingen.
    Als in, Fallo? in plaats van hallo! :(

9. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Hahaha! "onze"eerste schooldag komt er ook aan en een leuke schoolpapa zou niet verkeerd zijn. :D
    Ook typisch iets voor mijn vriend om me daar mee te plagen, hij plaagt me ook altijd als we "De Knappe Man" zien bij het boodschappen doen.;)

10. tweemeisjes

Wanneer hij langskomt fietsen zegt manlief: '' Zit je lekker op de bank te soppen!'' ahahahahahahaha. Bah!
    He-le-maal niet jaloers aangelegd :(
    Hij is pas jaloers zegt hij, als ik een stap naar hem toe doe. ;) Scheelt ook dat ik niet op hem val, alleen zijn looks doen me zweten. :)

11. Butterfly03

Butterfly03 Niet meer actief

Haha echt heel leuk geschreven! :D Vooral dat je eigen man je onderzoekend aankeek.. ;)

12. tweemeisjes

Echt hij keek me vreemd aan. Hij zag me vuurrood worden. ;)
    Ik voelde me heel erg bekeken. Je kent het wel, als iemand je aankijkt en dan met zijn ogen heen en weer gaat en dan steeds verder naar beneden? ;) Zo'n idee.

13. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    hahahahaha leuk geschreven!!!

14. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

:D leuk verhaal! Knappe mannen zijn zeldzaam in het wild dus geniet er maar even van als je hem ziet.
    En daarna weer van je eigen knappe huisman. :p

15. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Hahahahaha,geweldig!!:D je moet wat gaan doen met schrijven!!

16. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ahhh weer een leuk verhaal van jou! Geweldig!!

17. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    inderdaad erg leuk geschreven hahaha
    vind L zijn zoontje mss ook leuk ?

18. tweemeisjes

Zoontje is al naar groep 2! Maar .. ik zie wel een toekomstige schoonzoon voorbij huppelen....

lekker borrelen met knappe papa in de tuin! hihi. Lezen met een knipoog ;)

19. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    hahahaha zie het al helemaal voor me :D

20. tweemeisjes

:) Knappe papa, knap zoontje hoor. Maar goed, ik kan helaas die keuze niet opdringen. :D

Deel Deze Pagina