Hallo allemaal, Ben nu 37 weken zwanger en voelde net wat knappen in mijn buik ter hoogte van mijn navel, nu harde buiken en een gevoel alsof er koud gevoel in mijn buik.. Kan het niet omschrijven.. Wie herkent het?
Ik herken het niet, maar misschien even bellen met de vk? Kijken wat zij zegt! Je kan beter 1 keer te veel bellen dan 1 keer te weinig!
Ja voel hem juist heel goed ook.. Nu verder alles weer weg, alleen een strakke buik nog.. Heb ook geen vruchtwater of bloed ofzo..
Toch even gebeld.. Ze zegt de baarmoeder en de vliezen schuren soms ook langs elkaar en dat geeft ook dat typische geluid.. Anders moet je echt vruchtwater blijven verliezen en weeën zijn ook niet te missen zegt ze.. Wachten of het zo gaat druppelen of pijn en anders optie 1 en natuurlijk bij andere dingen en niet vertrouwen weer bellen..
Fijn! En ook fijn dat de kleine lekker actief is. Het blijft toch spannend tot je hem of haar daadwerkelijk in handen hebt.
Goed dat je even gebeld hebt. Bij mij was het knap-geluid wel een teken dat de vliezen gebroken waren (maar het knap-geluid zat wel onderin de buik).
Haha was het maar waar, je bedenkt je toch altijd hoe voelt het en gaat er wat gebeuren vanaf nu, maar vanacht niks geks
Ik heb dat wel eens in mijn nek. Komt meestal door een onverwachte beweging. Dan hoor ik een hele harde knak en daarna direct een koude scheut door m'n nek. Heel naar gevoel.