Hallo allemaal, Ik ben 16 weken zwanger en lag net op de bank en had 3 keer hele pijnlijke samentrekkingen in mijn hele buik dus niet echt op een bepaalde plek.. ben helemaal geschrokken en weet even niet wat ik moet doen.. Ben later naar de wc gegaan en moest een ( sorry voor de woorden ) grote boodschap en toen was het weg.. was dat dan de boosdoener? Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft...
Waarschijnlijk was het dan toch de grote boodschap. Ik heb ook wel meer last van buikkrampen als ik naar de wc moet. Ik zou me er niet te veel zorgen over maken als ik jou was. X Esther
en ook ik heb er last van, buikpijn op het moment dat je moment poepen en dan moet ik ook echt! Pijn houdt pas op, wanneer ik van het toilet terug ben, zou me dus niet ongerust maken!
zal idd met je stoelgang te maken hebben. Die kan nog al eens veranderen als je zwanger bent en dan kun je daar best last van krijgen.. vervelend maar helaas niet veel aan te doen
Ik heb ook steeds enorme last als ik naar de wc moet voor een grote boodschap. Ik heb dan eerst enorme pijn in me buik, steken etc en als ik dan naar de wc ben geweest is het over. Dus bij mij komt de buikpijn/steken vaak daardoor.
Kunnen ook harde buiken geweest zijn! Ik heb het ook als ik te lang mijn plas inhou dan word mijn buik helemaal hard!
jemig dat had ik gisteren kon amper overeind blijven en moest racen naar de wc, en wat een rust toen ik klaar was zeg poeh!
Ben vanmiddag naar de vk geweest en het waren idd mijn darmen.. ben helemaal opgelucht.. het hartje klopte goed.. 160 p/m, mijn bloedruk was goed.. over 2 weken weer voor controle..