Ons meisje is aan het knarsetanden. Ik vraag me af of het kwaad kan en waarom ze het eigenlijk doet? aan het ontdekken dat ze het kan? Herkent iemand dit? Inkie
Kylian kan dat ook goed en doet het altijd wanneer er net een nieuwe tand door is. Ik denk dat het bij hem een soort van voelen van zijn 'nieuwe' mond is. Groetjes Anita
Danischa heeft ook geknarsertand. Nu doet ze knarsekiezen Het is idd ontdekken van het nieuwe in de mond. Maar oei wat een irritant geluid
faytje deed het ook maar was voor een week ofzo en toenw as het voorbij nu doet ze het al 2 maanden niet meer!
Yildiz doet het nog steeds super verveldend dat geluid. Toen ze het ook deed bij de dokter vroeg ik meteen of het slecht is voor de tanden maar het hoort allemaal bij het ontdekken , tuurlijk echt goed is het niet voor de tanden maar wat kunen we er aan doen? Niks groeien ze vanzelf weer overheen
Quinn doet het ook. Zodra hij wakker is. Brrrr Ligt hij lekker nog even tussen ons in en dan begint hij. Nou dan ben ik wel wakker hoor. Geeft me kippevel.
Ik doe het zelf. Je kunt het wel aan mijn tanden zien want die zijn een beetje "afgesleten". Ik draag nu een beschermer.