ben op zoek naar een majo (hoe je het ook schrijft) een zilvere in maat 92 ongeveer. Maar waar zijn die dingen te koop?
Ik kom die dingen bij elke winkel met babykleding wel tegen en daarbuiten bij de zeeman en op de markt.
Wij hebben ze van de markt en van het kruidvat (daar waren ze laatst in de aanbieding, 3 voor 5 euro ofzo). En ja, wij hebben een jongen, maar Milan houdt z'n sokjes niet aan, en anders zijn z'n voeten veel te koud. Niemand die het ziet, hij heeft er toch een broek overheen .
http://www.0tot24maanden.nl/Trend_Style ... 16916.html En dan naar beenmode.. Is geen maillot.. wel een legging..
bij de kruidvat ooke cht die glinster zilveren? zag daar alleen grijze toen met die 3 vooor nog wat. DE zeeman al geweest en gevraagd hebben ze niet meer, bij 2 filialen geweest. de markt kan ik nog proberen heb ik nog niet gedaan.
Wij toevallig vorig jaar ook zo hier! Een jochie met een majo aan Ziet toch niemand, en ik wist daarbij dat hij het lekker warm had! Maar idd bij de kruitvat, markt, zeeman, H&M... Succes met het zoeken naar de juiste kleur mayo!