Een bijna niet gebruikte angel sound te koop. Ik wil er graag 10 euro voor hebben plus verzend kosten.....
ik heb er hier ook nog een te koop voor de geintresseerden hier dus als merel hem kwijt is dan heb ik er nog 1 over
Oke caruli en hoeveel vraag jij ervoor? En wel handig ook want jij bent al moeder. Met hoeveel weken hoorde jij het hartje? Ik heb namelijk ook al een kindje en ze zeggen dat je het dan eerder kunt horen?
ik hoorde het hartje met 9.1 wk goed onderin je buik zoeken in je liezen... lekker wat bodylotion ofzo erop smeren geweldig nu voel ik de kleine dagelijk dus heb ik hem niet meer nodig, en ik hem nog een angelsound, de uitgebreide versie met een boxje erbij zodat iedereen mee kan luisteren dus de normale angelsound is hier helemaal overbodig nu dus vandaar dat ik hem weg doe ik vraag er 20 euro voor excl verzendkosten. aangezien hij bijna niet gebruikt is en kostte hier 45euro bij de kijkshop
Caruli, Ga jij nou jou spullen verkopen in mijn topic? Dat lijkt me niet de bedoeling! Doe dat even in je eigen topic wil je!