mijn koekblik moet binnenkort voor apk dus ik wil haar nog even een setje nieuwe remblokjes geven en de stabilisatorstangen zijn slecht nu kom ik alleen maar uit op vage sites van een of andere vage duitser maar ik wil dus gewoon een setje blokken en twee stangen bestellen. hebben jullie een goed en betaalbaar adresje?
Hier heb je een bedrijf waar je zulke dingen af kunt halen voor schappelijke prijsjes. Weet niet waar je woont maar veel plaatsen hebben wel van die bedrijven hoor.
APC en Brezan heeft in Rotterdam ook auto-onderdelen geen idee of ze landelijk doen, tja prijs geen idee eigenlijk. zou je beetje rond moeten vragen
Hier gaan we vaak naar brezan.. Voordeel is hoe vaker je er wat haalt hoe meer korting het je op levert, we hebben nu altijd 30% korting op alle onderdelen. Toen we de opel nog hadden ook wel eens wat uit Duitsland besteld via ebay, ook geen negatieve ervaringen mee.. Voor due tijd gewoon even goed de reviews opzoeken over dat bedrijf
Hier is het advies ook mister-auto.nl. En manlief doet bijna alles zelf dus die weet de adresjes wel Nog fijne kerst gehad? X
Ik geloof bij onderdelenlijn.nl daar kun je aangeven wat je nodig bent. Bedrijven kunnen jou hu ln product aanbieden en jij kunt de goedkoopste nemen.