hoop dat iemand mij een beetje gerust kan stellen.... ben bijna 32 weken zwanger van ons 1e kindje.. en heb sinds een paar dagen af en toe van die vlagen van menstruatie achtige krampen... heel lichtjes en niet vaak maar toch maak ik me eigen een beetje zorgen.... maar moet ik me wel zorgen maken heb heel erg zitten twijfelen om de vk te bellen maar omdat ik het niet vaak heb denk ik dan maar weer " ik wacht wel tot mijn afspraak" op 11 jan.. hoop dat iemand mij kan vertellen wat t is Liefs Denise
Is de kleine niet aan het indalen soms? Ik heb het de afgelopen dagen namelijk ook en volgens mij komt het daardoor.
Ik heb dat af en toe ook wel eens, en maak me er niet zo'n zorgen om, het is niet in combinatie met een harde buik trouwens bij mij. De vorige keer dat ik dat af en toe voelde was rond de 20 weken en toen zat m'n buik in een groeispurt.
ja dat weet ik eigenlijk niet daarom post ik dit... Moet 11 jan naar de vk en dan ga ik het zoiezo vragen... hoop dat dat t is dan hoef ik me eigen niet ongerust te maken...
hahah ben geen expert maar wat is cbibi??? hahahha laatste keer lag de kleine wel met hoofdje omlaag en voetjes rechts whahaha meer weet ik niet
cbibi = dat het hoofdje gedeeltelijk is ingedaald maar nog wel beweegbaar. Staat als het goed is op je papieren Maar doordat ik weet dat hij zo ligt maak ik me minder zorgen om krampjes en steken omdat ik weet dat je dat kan voelen tijdens het indalen....
oh wat erg hahaha ik kijk niet eens op die papieren... maar heb mijn vk niet gehoord over indalen of deels ingedaald dus neem aan dat dat nog niet het geval is dan... maar bedankt voor je tekst en uitleg!... weer wat kennis opgedaan
Ik heb het ook en ben nu 25 weken zwanger de vk zei dat het nog wel vroeg was voor menstruatiekrampen en dat ik getest moet worden op een evt blaas ontstek. dus morgen even mijn urine afgeven voor een test