Ben ik de enige?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Esthertb, 10 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esthertb

Esthertb Nieuw lid

12 dec 2008
    1
    0
    0
    Ik ben negen weken zwanger, maar ik kan geen baby meer zien. Ben ik de enige die dit heeft? Ik voel me erg schuldig. Ik ben bewust zwanger voor alle duidelijkheid, maar ik kan echt nergens een baby zien zonder naar gevoel. Ik hoor graag reacties. Alvast bedankt.
    Liefs Essie

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Nee hoor je bent daarin echt niet te enige!!
    Ik ben meer als welkom zwanger maar toch heb ik echt helemaal niks met kinderen van een ander! Dus daar ben je echt niet alleen in!
    ook met de baby kamer uitzoeken zijn we meer bezig geweest met hoe makelijk we er een peuter kamer van kunnen maken als een echte baby kamer.
    Wij willen geen disney figuren en roesjes kantjes en andere echte baby dingen.

Iedereen reageerd hiet ook heel gek op!

3. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Bij mijn vorige zwangerschap kwam het 'baby-gevoel' pas veel later dan bij anderen. Het heeft ook een tijd geduurd voordat ik spulletjes ging kopen en het kamertje pas vlak voor mijn verlof gedaan.
    Nu weer zwanger en ik kan echt geen baby/zw tijdschrift zien. Verder veranderd het wel als je zelf een kleintje hebt, maar uiteraard is dan alleen die van jou ECHT leuk ;)

Deel Deze Pagina