Ja als je naar die tweede test kijkt lijk je heeeeeeel lichtjes wat te zien. Maar denk meer schaduw. De derde die ik moest doen was gewoon blanco...
Oneeee Hahahahahaha Nouja hopen dat dit niet te veel voorkomt! Enn ik denk dat het met twee testen ahtereen de kans op zon knaller kleiner is
Ik heb nog een paar wondfo testen liggen.. hopen dat ze hier goed zijn die ik nog heb (de testen fied ik gebruikt heb tot nu toe waren gelukkig wel goed
Wat irritant dat die testen positief aangeven terwijl dit niet zo is. Ik ben benieuwd naar de verklaring van Wondfo. Ze mogen met een hele goede komen. Want dit is zeer terleurstelled! Ik begrijp alleen niet zo goed hoe dit kan. Er moet dan toch enige HCG in de urine zitten, wil het streepje reageren. Ik twijfel nu ook of ik de 2v5 testen ga halen.
Naar mijn idee zijn die voorgedrukte streepjes ook donkerder dan eerder. Laatst voordat ik ging testen zag ik de test streep gewoon staan. Wel grijs maar ik zag hem wel. Kan me dat niet herinneren van 2 jaar terug. Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn.
Ja dit zag ik tijd terug dus ook en ik dacht precies hetzelfde dat was paar jaar terug niet zo.. Vind het wel erg slecht hoor de testen laatste tijd... heb het zelf gehad met de action testen 2 posi testen en vrij duidelijk en toen weer 3 nega en daarna weer 1 posi en toen werd ik gelukkig ongesteld en was het voor mij in ieder geval duidelijk
Helaas hier ook gehad, en die van mij was zowat knal. Dit is nu de zoveelste wondfo test die ik vals posi voor bij zie komen. Testen zijn echt heel erg achteruit gegaan. Spijtig want het maakt iemand blij met een dode mus.
Je bent de nieuwe Jane. Die wilde niet meer genoemd worden als ovulatie goeroe en we hebben toch iemand nodig....
Sorry dat ik nu zo binnen storm maar ik heb dat dus ook! Nu al voor de tweede keer. Was zo blij, maar t was helaas helemaal niks! Ik bestel ze niet meer!
Ik had de wondfos ook en was er dik tevreden over. Testte vanaf 7 dpo ermee positief en van licht streepje gingen ze goed naar donker. Hier geen vals positieve of vals negatieve testen ermee gehad. Werkten alle 12 naar behoren hoe het dus hoort. Kan altijd zijn dat je er een foutief bij heb zitten. Maar dat kan met elke test Heb ook de predictor express er tegen aangegooid en clearblue met indicator om te kijken wat de indicatie aangaf en het woordje zwanger er stond
Idd er kan altijd een valse bij voorkomen. Maar ik zie de laatste tijd genoeg valse wondfos voorbij komen helaas. En dus helaas ook te vaak blije reactie bij dames die al heel lang bezig zijn en vervolgens de test erna gewoon Omo wit testen en dus een kut dag hebben.
Dat is ook de reden dat ik 3 verschillende testen per dag deed zodat ik zeker wist dat ze alle 3 klopten Heb ook dit keer veel testen er doorheen gegooid naast de wondfo s. Dit keer geen vals positieve gehad. In maart wel dat was de 2besure dipsticks.
Ik heb t al een paar posts eerder gezegd maar ik denk dat er iets fout is gegaan in de fabricage en dat het stofje wat de controlestreep doet kleuren ook op de teststreep is gekomen. Dat zou het mijns inziens verklaren. Maakt het nog steeds belachelijk overigens.