Weet dat ik aan het eind van mijn vorige zwangerschap ook bijna niemand meer durfde te bellen, omdat er altijd met zo'n verwachtingsvol toontje opgenomen werd! Wel fijn dat iedereen mee leeft, maar als je zelf al ongedurig wordt omdat het langer duurt lijkt het me ook niet leuk als je dit continue van mensen moet horen! Mijn zoontje is overigens 6 dagen voor de uitgerekende datum geboren dus zelf (nog) geen ervaring met 'overtijd' lopen.
Nou vorige week belde mijn man toevallig mijn vader op om wat te vragen, was mijn moeder meteen in paniek omdat ze dacht dat de kleine kwam :-D
Ja dat vind ik ook. Ik was juist echt geroerd door alle mensen die zo meeleefden; met ons zoontje uit China ( wachten en de reis ) en tijdens mijn zw van de jongste. Ik vond dat juist super lief. En fijn dat ze aan me denken
Om iedereen lekker in spanning te laten zitten heb ik het volgende gedaan: ik was 's nachts wakker heb een whatsappje gelezen. Er waren er dus een paar die in de gaten hielden hoe laat ik nog online was, dus 's ochtends allemaal whatsappjes... Ik heb extra tot een uurtje of 16.00 niet geantwoord... Whatsapp ontplofte bijna!!
Oeewwh Lentekriebel die is gemeen.. heerlijk gemeen.... Ik begrijp dat mensen het meelevend vinden.. maar ik ervaar het als een gebrek in vertrouwen... alsof ik niet zou melden aan oma's of overoma's dat de kleine er is...
Gekko, inderdaad, als er nieuws is laat je het vanzelf wel weten, iedere keer zeggen dat er niks is wordt vervelend, plus je kan die vraag toch niet beantwoorden dus waarom vragen?
Ik krijg ook hele dag door berichten van mensen. Ik vind het niet vervelend, vind die belangstelling juist heel lief! Soms denk ik wel van 'als ze al geboren was had je het echt wel gehoord hoor'.