Knettergek van het gillen en schreeuwen voor het slapen gaan

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door zoe12082005, 31 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zoe12082005

31 jul 2006
    5
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Oss
    Ik word knettergek van het gillen en schreeuwen voor, en tijdens, het slapen gaan van onze kleine meid, 12 maanden oud...

Hebben jullie hier een oplossing voor ?

Ben zelf net begonnen met de 10 minuten regel, maar wat kan zij het lang volhouden, inmiddels al bijna een uur !

Help Help Help...

2. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    als je zzeker weet dat er niks is denk ik dat oren dicht doen het beste helpt. vanavond houdt ze vol morgen alweer 5 minuten korter.

3. loesjes

loesjes Actief lid

29 jul 2005
    232
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    gelderland
    De tien minutenregel werkt echt, maar vraagt wel veel van je. Je zult zien dat het elke dag minder lang duurt.
    Ik probeer altijd te onthouden van; je hebt alles gehad, bent niet ziek, je wilt gewoon bij ons blijven en dat kan nu niet> Weltrusten en lekker gaan slapen>.
    Ze moeten leren alleen slapen en op vertrouwen dat je wel weer terug komt.
    Als ze het eenmaal door hebben, dan heb je echt veel gewonnen

4. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Enig idee waarom ze zo schreeuwt? Nemen jullie haar normaal uit bed als ze gaat huilen en probeert ze aandacht te vragen?

5. zoe12082005

31 jul 2006
    5
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Oss
    Hoi Hoi...

Na 1 uur en 15 minuten hield ze eindelijk op en ging ze slapen !

We hebben haar in het begin dat ze begon met gillen uit haar bedje gehaald, mevrouw ging dan doodleuk beneden in de box zitten spelen, we hadden vakantie dus voor ons geen probleem, als ze maar niet de heleboel bij elkaar gilde.

Acheraf gezien goed fout dus, want nu weet ze van geen ophouden meer.

Maar vanavond gaan we er weer met volle moed tegen aan ! Gelukkig is mijn man werken, want die kan hier helemaal niet tegen en heeft ze binnen 1 minuut weer beneden in de box, maar nu ben ik alleen deze week en ga er toch eens proberen om er flink de hand aan te houden !!!

Ik hoop echt dat het werk...

6. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Inderdaad gewoon volhouden hoor. Ze heeft door dat als ze gaat huilen, jullie haar uit bedje halen. Zodra ze door heeft dat het niet meer werkt, zal ze wel ophouden met huilen.

7. Elvier

Elvier Lid

21 jun 2006
    66
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    Kan me voorstellen dat jullie er niet blij van worden idd!

Zoals anderen ook al zeggen, idd volhouden! En naar mijn idee zeker niet uit dr kamer halen...

En wat misschien ook helpt, breng haar op een vaste tijd naar bed, met daar vooraf gaand, een bepaald ritueel. Boyd krijgt zn eten, een toetje/fruit, gaat dan naar boven en krijgt daar nog een fles... Ergens maakt t niet uit wat je doet, als het maar steeds om dezelfde tijd is en hetzelfde gaat. Uiteindelijk als ze dat ritme begrijpt kun je daar weer iets vanaf gaan wijken, maar denk dat het voor nu toch wel belangrijk is...

SUCCES!

8. zoe12082005

31 jul 2006
    5
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Oss
    Hopelijk blijft ze het zo doen !

Eergister heeft ze een half uur gegild, en gisteravond ging ze waarempel GELIJK slapen en is zo ook niet meer wakker geweest... Dit was super.
    Misschien dat haar toch iets dwars gezeten heeft !
    Maar de 10 minuten regel werkt wel, ze weet waar ze aan toe is.

Groetjes...

9. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    tadaaaaa goed zeg

misschien heeft ze het nu door van oepsie ik krijg mama niet meer zo gek

nu papa nog ;) wel op 1 lijn gaan zitten want ze hebben het zo door hoor

succes verder

10. Niet meer actief

wat goed!

Ik vrees dat wanneer wij thuis zijn, onze astrid het ook zal gaan proberen. Wij zitten nu al 2 mnd op de camping en het ritme hier is toch anders!

11. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Giulian heeft t ook even gedah: elke avond schreeuwen. En idd een uur was voor hem geen probleem. Opeens was het over. Vraag me niet waarom. Ik deed hem ook ietsie later naar bed en dat werkte toen blijkbaar.

Nu zijn we net terug van vakantie, waar hij in een campeerbedje in een tentje sliep. Nu thuis is het veel stiller in zijn kamer en hij ziet ook niemand rond wandelen en de bomen en de bladeren waar hij onder stond tijdens zn slaapjes overdag ziet hij nu ook niet meer. Resultaat: een hele boze baby, die moord en brand schreeuwt.
    We moeten dus weer van voor af aan beginnen...

Deel Deze Pagina