Ik heb echt het gevoel dat ik niks meer aan kan we hebben kraamvisite gehad en ik ben na 5 minuten al in slaap gevallen! Mijn dag bestaat alleen nog maar uit slapen, Ik had dit na Janelle niet ( ben bevallen via keizersnede) is dit normaal? Groetjes Annemarie
Na een operatie kun je een tijd lang erg moe zijn. Dit en het feit dat er een kleine is en je zwanger bent geweest. Ik zou zeggen, probeer niet teveel mensen tegelijk laten komen en probeer echt je rust te pakken, zodat je strakjes weer lekker uitgerust bent.
na Janelle had ik juist geen vermoedheid en nu na Juliën wel! Jason zegt dat ik gewoon lekker moet gaan slapen wanneer ik daar zin aan heb maar vind het zo lullig voor iedereen! groetjes Annemarie
Hoezo lullig voor iedereen , jij bent net bevallen met een keizersnee!! Neem je rust anders krijg je straks een terugval. Dus slaap wanneer je lichaam dat aangeeft of je nu bezoek hebt of niet, stuur ze gewoon weg als je het niet aankunt, klaar! Je gezondheid gaat voor!
Meid, neem je rust zover dat lukt. Een keizersnede is een keizware operatie, het feit dat je na 4-5 dagen al naar huis mag betekent niet dat je al hersteld bent hoor. In tegendeel, de revalidatie begint dan pas. Probeer ook zo weinig mogelijk te tillen (is lastig als je nog een kindje hebt) je buik heeft open gelegen en je spieren zijn gewoon dwarsdoor gesneden... Oftewel alles komt op je rug aan. Zelfs lopen of niezen. Mijn advies: luister naar je lijf en ga naar bed zodra je moe wordt. Doe vooral rustig aan. Groetjes van Kiki
hoi mwjanelle, Eraan toegeven en je rust nemen!Keizersnede is een zware buikoperatie die de tijd nodig heeft voor herstel. Er wordt nogal licht over gedacht, maar het is wel degelijk een hele ingreep. Rusten is belangrijk, doe je het nu niet dan krijg je later een terugval.Probeer voldoende hulp te regelen etc, laat je maar lekker in de watten leggen. gefeliciteerd met je kleintje, groetjes Patricia
sorry dat ik zo onduidelijk ben maar heb geen keizerssnede gehad!! dat was bij Janelle groetjes Annemarie
Oh ja maar dan nog!! Als je moe bent rusten een normale bevalling, en zoals bij jou dan ook nog je kind in het zh achter moeten laten enz is niet niks.
Laat even je HB prikken. Je kan heel goed bloedarmoe hebben. Floradix kan ook helpen je veel beter te voelen. Ik at me in mn kraamtijd verloren aan biefstuk. Je bent nog echt aan het herstellen, dus let goed op jezelf, hoor. Neem goed je rust.