Iemand ervaring? 'Wekker' en dreumes 1,5 jaar oud?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Minyaweth, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hallo mama's en papa's,

Vigo is nu 1,5 jaar, slaapt nog steeds niet door en is elke ochtend érg vroeg wakker. Heb me er enigzins al bij neergelegt dat we geen goed slapertje hebben, maar wat is het toch verdomde vermoeiend!
    Heb donkere kringen rond mijn ogen, voel me futloos en loop een beetje op mijn tandvlees. Nu lijkt het wel, dat hoe vermoeider ik ben, des te actiever, uitdagender, ondernemender, vervelender Vigo is...

Nu las ik laatst hier op de site iets over een wekkertje die je kunt instellen voor je kindje. Iets met oogjes, lichtjes en een muziekje ofzo...
    Oogjes dicht= in bedje blijven liggen, oogjes openm licht en muziek is uit bedje en mama of papa komt je ophalen.
    Nu wil ik dit 'wekkertje' graag aanschaffen, maar heeft dat al nut voor een kindje van 1,5 jaar?
    Iemand ervaring? Eventueeel andere tips of adviezen?

Alvast bedankt.

Liefs een doodvermoeide Minya.

2. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Een vriendin van mij had zo'n soort klok voor haar zoontje, maar die is al 4 jaar. Daar werkt het goed.
    Ik denk dat een dreumes van 1,5 hier niks mee kan.... sorry :(

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Minya, dat is helaas nog te vroeg voor zo'n uk. Zit met helzelfde 'probleem'.

4. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

12 jul 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    Goh, ik denk laat ik eens met mijn "probleem" een topic openen, maar je was me voor Minya! :whistle:

Daan had sinds een paar weken eindelijk door hoe het moest `s nachts, eindelijk weer lekkerslapen!Maar ja, te vroeg gejuicht, sinds een week of 2 is het weer 4 a 5 x per nacht raak en kan ik naar hem toe om óf het speentje terug te geven, óf hem gewoon weg te troosten, om daarna weer een uurtje te kunnen slapen tot hij zich weer meld. Laten huilen natuurlijk weer geprobeerd, maar dat breekt mijn hart en hij huilt zich zo overstuur dat ie er haast in blijft.

Overdag maakt het veel goed, want Daan is gewoon superlief, maar 's nachts zou je hem af en toe wat!Hier ook de wallen onder mijn ogen, wit gezicht, kzie er niet uit, hahaha!

3 spenen in zijn bed, helpt ook niet, misschien moeten ze die dingen lichtgevend maken ofzo.. :D

Zou het wederom bij de leeftijd horen?Daan is ook 20 maanden, er komen 2 kiesjes door...maar goed, zo lijkt er iedere keer wel één of andere aanwijzing te zijn..ben ook benieuwd naar ervaringen/tips van anderen.

Denk trouwens ook dat ze te jong zijn voor zo`n wekkertje..helaas :rolleyes:

5. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    je hebt lichtgevende spenen he :)

sorry kan je niet helpen
    youame heeft er ook weer een tijdje last van ou het maar op de laatste kiezen vingers in de mond kwijlen humeurig

Liyana89 vindt dit leuk.
  6. Syl72

Syl72 Bekend lid

14 mrt 2008
    817
    176
    43
    Ik had een nachtlampje met een tijdklok. Als deze aanging, mocht ze pas uit bed...maar toen was ze al 3 en werkte echt niet altijd (eigenlijk zelden). Anderhalf jaar is nog erg jong hiervoor, maar het is altijd te proberen. Het is erg balen (ik weet er echt alles van), maar het gaat ooit over! Ook al heb je daar nu niks aan.... (mijn dochter was 4 toen ze pas normaal ging slapen...haha en dan krijg je weer moed voor een tweede en begin je weer opnieuw...in mijn geval dan).

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    *zucht*.... Nog even doorbikkelen dus... :)
    Ik heb periodes gelukkig dat ik het allemaal redelijk trekken kan, maar de laatste tijd is het echt pet! Het liefst slaap ik de hele dag en voer ik geen ruk uit , maar ja... gaat een beetje moeilijk met een dreumes om je heen de hele dag :)

Deel Deze Pagina