Denk dat mijn menstruatie gaat doorbreken :( hoop dat het snel een keer raak is.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tamt, 3 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tamt

tamt Lid

13 jan 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Zijn hier nog meer meiden die hun ongesteldheid enkele dagen vantevoren al voelen aankomen? Ik begin mijn benen weer te voelen en denk dat ik tussen zondag en dinsdag ongi ga worden.

Ik ga dan de 6e ronde in... Ik merk dat ik zo ongeduldig ben en dat het veel beinvloed. Ook seks soms ben ik er zo mee bezig wanneer we weer moeten (alleen moeten al ;) ) en de spontaniteit gaat er dus meer vanaf.
    Hebben jullie dit ook? Soms ben ik ook bang dat het niet gaat lukken, of is 6 maanden nog heel normaal?

XX

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'zwanger worden'

3. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

6 maanden is zeker normaal, zelfs een jaar is nog normaal.

4. catlady

catlady Bekend lid

26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    6 maanden is best kort al voelt 6 maanden al behoorlijk lang als je ermee bezig bent.
    je zult geduld moeten hebben

5. Ikke2014

Ikke2014 Lid

29 apr 2014
    88
    42
    18
    gehandicaptenzorg
    Ik snap je volledig!!

Het moeten doen ook! Stom is dat ik ook enorm zit te rekenen en me vriend vraagt moeten we alweer bijna!!
    Wij zijn nu 4 maanden onderweg, dat voelt al lang!

6. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Een jaar is het gemiddelde.
    6 maanden is dus best kort nog.

7. Oreokoekje

Oreokoekje Actief lid

24 okt 2013
    434
    1
    16
    Ik heb hetzelfde. Voel de week na de eisprong (vanaf vandaag toevallig) al lichte steken en uitstralende pijn in benen etc. Sommige zeggen dan juist "dat was bij mij toen ik zwanger was" dus dat maakt het fucking verwarrend.

En ja, ik ben er ook teveel mee bezig. Bijna 8 maanden bezig nu.

8. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Hier nog iemand die nu 8 maanden bezig is maar bij maand 4 was was ik al ongeduldig;) en die verplichten nummertjes worden ook steeds minder leuk haha ;)

9. tamt

tamt Lid

13 jan 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor alle reacties! Hoop dat het bij ons allemaal snel raak is. Ben vandaag ongi geworden :(

10. liniej

liniej Actief lid

12 dec 2012
    396
    0
    0
    6 maanden is heel normaal hoor.. maar als je zo graag een kindje wil is iedere maand wachten er een te lang voor je gevoel. ik hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn van een gezond kindje :)

Deel Deze Pagina