Ik herinner me ooit gelezen te hebben dat je het best je knieën tegen je zijkant van je borstkas houdt tijdens het orgasme van je man, voor een optimale positie van je baarmoeder. Klopt dat?
Hoe je vrijt heeft eigenlijk niet veel belang (zolang je maar geen speeksel of standaard glijmiddel gebruikt!). Dus ook de positie niet waarin je het doet niet, tenminste, tot aan het moment van de zaadlozing. De zaadlozing zelf moet zo dicht mogelijk bij de baarmoedermond gebeuren en dat kan alleen in de missionarispositie. Net voor zijn orgasme grijp je je enkels vast en zo komen je knieën inderdaad links en rechts van je borstkas terecht. Je partner moet tijdens de zaadlozing ook stil en diep gepenetreerd blijven liggen. De meeste mannen hebben namelijk de neiging om te blijven stoten, maar hierdoor komt het sperma overal in de vagina terecht in de plaats van daar waar het hoort.
Alleen, als je er zo klinisch naar kijkt wordt het met dat orgasme waarschijnlijk sowieso niks . Overigens zijn er ook wel degelijk andere standjes waarin de zaadlozing dichtbij de baarmoedermond gebeurt, en sowieso, ze zwemmen ook he .
Uiteraard. Er zijn zelfs vrouwen die zwanger zijn geworden zonder zaadlozing. Of zonder penetratie. Maar de vraag was wat de "ideale" positie was.
Hoe krijg je dat voor elkaar; je knieen tegen de zijkant van je borstkas (dat zijn je ribben). Niemand kan zover buigen...
Het gaat 'm er om dat je je hielen vastneemt. Je knieën komen dan naast of in de buurt van je bovenlichaam. Waar precies, dat zal wel bij iedereen anders zijn vermoed ik
Je raakt ook wel zwanger als je mormaal vrijt ipv je benen in de lucht te gooien. Sperma SCHIET in je vagina. Kan alle kanten opvliegen, zoals men weet. Even goed blijven liggen, zodat het sperma er niet direct uitloopt is wel aan te raden... Maar standjes? Geloof ik niet zo in! Ja, standje dat jij bovenop zit is misschien niet aan te raden, want dan loopt alles eruit... Ontspannen en genieten! Sleutelwoorden!
U zegt dat we geen speeksel of glijmiddel moeten gebruiken. Maar in de vruchtbare periode bevredig ik eerst mijn man en hij mij anders wordt hij niet opgewonden...is het dus echt niet goed om speeksel te gebruiken?