ja umm@ je zou ze soms.... is het wel weer goedgekomen. dat klinkt erg auw...ieksss... je knieschijf naast je knie...
Jeetje was een situaties.. Daar ben ik niks bij haha ! En idd over de telefoon kunnen ze niks inschatten.. Erg vervelend. En dat ze geen gaatje kunnen maken is ook erg, want een arts.. Nee die werkt geen 5 min langer dan nodig hoor ..
Je omschrijft wat ik laatst had.. Ik wou de bank wegschuiven met mn knie maar het lukte niet, toen schoof een deel van mn knie weg. Schijnbaar is het een familiekwaaltje dat onze knieschijven wat losjes zitten ofzo. Ik zou er gewoon een steunverbandje omdoen en vanavond naar de hap gaan
Gewoon verbandje erom doen en vanavond naar de hap.. flikt onze assistente ook altijd.. dan is er geen plek maar na wat aandringen is er spontaan toch een gaatje vrij die middag.. anders gewoon nog een keer bellen, desnoods wat overdrijven, wil ook nog wel eens werken lekker pootje omhoog vandaag, af en toe bewegen anders word hij stijf.. Je hebt geen ijs las ik.. Koud washandje erop en na een paar minuutjes verversen (evt. teiltje water naast je) Beterschap meid!
Beterschap!! Inderdaad misschien aan de telefoon wat aandikken en anders vanavond naar de hap. sterkte!!
Verband aangelegd en verder niks... Na 3 dagen pijnstillers was de pijn weer weg. Nu weet ik dat ik eigelijk naar de dokter moet(heb met bijvoorbeeld autorijden of lang zitten dat het ook pijnlijk word) Maar dan word het een kijkoperatie en aangezien ik hopelijk binnen 4 maand mag afrijden wil ik het nog even uitstellen....